NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mocht je geinteresseerd zijn...ikke hou alles bij hihi in een eigen topicje...staat link onderin mijn onderschrift...

Ga nu wel slapen hoor...filmpje is afgelopen!

Groetjes,
    MIranda

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    vraag me wat af, je moet dan regelmatig naar het ziekenhuis.
    Werk je? Want ik zou dan telkens vrij moeten nemen daarvoor, moet ik het dan aan mensen vertellen, mijn leidinggevende weet er al wel van af, omdat ik ook een paar keer goed ziek ben geweest van de pijn.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    truste miran!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jah...geen goeie eisprong dus...

Hier wel een soort van ei...(posi ovu) en gevoel van eisprong...maar nega bloedtest.

Ook had ik 8 a 9 dagen na ei bloedverlies...dat hield aan totdat ik echt veel rood had....die dag telde ik als ongi..maar daaraan kon ik ook al merken dat het niet goed was... Nu helemaal geen tussentijdse bloedingen...had ze ook op vermoedelijke eisprong...een beetje bloed...nu helemaal niets!!

Groetjes,
    Miranda

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik zit op het moment zonder werk...maar idd bij Alyssa moest ik veel vrij nemen..vooral omdat ik toen in amsterdam ging voor controles enz...

En idd mijn leiding gevende wist het...en de mensen verder...tsjah..er word gepraat dus op een gegeven moment heb ik het maar verteld...Nu wij lopen in het ziekenhuis omdat ik een hormoon probleem heb...dat word in de gaten gehouden en daarom moet ik vaak weg... Heb niet gezegd dat ik zwanger wilde worden...maar dat kwam wel als vraag en heb toen eerlijk geantwoord...ja dat is wel het eindpunt...

HEt is moeilijk maar het kan soms niet anders...je moet idd bij echo bepalingen enz te vaak naar het ziekenhuis..soms 3 a 4 keer per week...

Groetjes,
    Miranda

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ok.

En nu naar bed jij!

ik ga even je topic lezen.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh...en toen ik begon op mijn werk daar...ging ik ook net de MMM in...heb toen ook eerlijk gezegd...heeft toen nog 3 jaar geduurd.....Dus ben veel weg geweest...maar is nooit reden geweest voor ontslag of wat dan ook omdat ik niet te beroerd was om over te werken of avonden als ik de ochtend vrij had..

En ik probeerde vroege afspraken of late afspraken te maken...dus voor half 9 en na rond 5 uur...

Kan niet altijd..nu moet ik bv om 8,40 en donderdag moest ik om 8.30...ziekenhuis hier is pas open vanaf half 9 maar in amsterdam kon ik pas vanaf 11 uur terecht dus was vaak hele ochtend weg... 2 uur onderweg daarnaar toe...dan snel direct om 11 uur...ze waren wel schappelijk soms mocht ik zelfs iets voor 11 komen....dus voor openingstijd... en dan direct 2 uur naar huis en weer gaan werken.

Groetjes,
    MIranda

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha..jaah ik zou naar bed gaan...mannetje is ondertussen al boven...........

Ben er weg van!!

Suces in ieders geval BEG als ik je niet meer spreek aankomende woensdag!!! En een tip...laat niet over je heen lopen...er gewoon op staan dat ze iets gaan doen...want dat kunnen ze best...anders gewoon ander ziekenhuis gaan...dat mag!! Jij mag tegenwoordig kiezen en ze moeten je dan helpen!!

welterusten!

Miranda

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    truste miran!

waar ik heen ga woensdag, daar hebben ze een hele polikliniek, schijnt erg goed te zijn daar dus ben er wel gerust op

heb gelukkig een vast contract, dus daar hoef ik me niet echt zorgen om te maken

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Net wat grappigs gehoord, ik ging vanavond niet meer naar het stadion voor een voetbalwedstrijd omdat ik me al sinds gisteravond beetje duizelig en duf voel (verder niet ziek ofzo)...

Komt m'n vriend thuis met een bigsmile op z'n gezicht, hij had tegen een van z'n kameraden gezegd waarom ik niet mee was, zegt die: "Nou maak je dan maar klaar, want dan kan je vriendin maar op een stokje piessen, hartstikke zwanger!" haha.... zei dat dat de eerste verschijnselen bij zijn vrouw was bij hun 2 kinderen... hmmmm, is natuurlijk puur toevallig dat hij dit zei want niemand weet dat we bezig zijn, maar vind het stiekem wel leuk en hoopvol:D

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Laten we hopen babe.. heb je al getest.

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Neee, ist nog veeeeeeeeeeeeels te vroeg voor;) heb gelukkig een drukke week voor de boeg! Dus des te eerder is het weekend en bijna weer NOD tijd=testing time....

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja sorry jij moet nog 9 dagen wachten ik dacht dat je 9 dagen overtijd was

14. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    Ik ben niet echt moe....
    Moet eigenlijk wel gaan slapen, maar heb geen zin hahhaa..
    Hoe bedoel je nacht mens?

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goedemorgen...
    Ben benieuwd of er nog zwangeren bij komen vandaag

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    goeimorgen!

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    is er dna nog nieuws gekomen van chantal?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dat was ook het eerste waar ik naar keek.
    hmm hopelijk goed nieuws

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Nope, ze is gister niet meer teruggekomen.

Goedemorgen trouwens hihi

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ze is nu wel online...

Deel Deze Pagina