Joehoe, goedemorgen! Ontbijtje hier ook achter de kiezen en tweede was zit al in de machine. Heb me echt rot gelachen om Angel met haar bijtgedrag... Je bent heel normaal hoor meis! Verder verveel ik me een beetje....
hoi meiden hoe voelen jullie je? ik heb al minder keelpijn dan gisteren. en heb ook het gevoel dat het niks wordt deze maand. Borsten minder groot en zo
Haha staat ie naast je te dicteren? Ik voel me verder prima voor zover dat kan als je ongesteld bent Pijn in mijn buik en nergens zin in
Hier een tintelend-trekkend gevoel in mijn onderbuik.... mmmm... wat zal dat nu weer betekenen... IK WIL TESTEN!!!! Maar ik mag niet van mijn vriend en van de NOD politie boehoehoe....
Wat is het rustig zeg... Hoe is het weer bij jullie? Hier is het de hele tijd bewolkt met af en toe de zon tussendoor:x Ik wil in de zon zitten!
Hier is het helemaal bewolkt En de zon is al weer een tijdje weg. Ik wil mijn was buiten hangen, maar mijn mannetje is buiten kozijnen aan het schuren (stof) en ik vrees voor een bui...
19e als mijn lf weer 10 dagen maar is maarre ik ga dr vandoor, genoeg te doen hier in huis, tot latersssssss!
Hiero weer terug van 2 weekje apfelstrudell en Oostenrijke bergen. Helaas geen oostenrijks beebje mee trug genomen. (Romantiek is dan ook ver te zoeken als je met zijn zessen in hetzelfde appartementje verblijft met muren als karton hihi) Op naar september maar weer dus... Vrijdag kwamen de duivels weer door zetten, wel lekker met 28 dagen, dus dat is wel fijn.. hoest is het verder hiero?
Hey Chelle! Fijn dat je er weer bent! Behalve dat de romantiek ver te zoeken was wel een leuke vakantie gehad? Hier alles zijn gangetje, maar ook door naar september helaas...
ja vakantie was super, Gaat altijd zo snel voorbij he.... Hebben hele mooie wandelingen gemaakt door de bergen, veel en dan bedoel ik echt veel watervallen gezien maar ook heerlijk uitgerust en gerelaxed. Echt een supervakantie duzz. Jij dus ook helaas naar september, rond 2, als ik het goed zie.. laten we hopen dat dat geluk brengt.
GOEDEMORGEN, een poging gedaan om bij te lezen, maar was me toch iets teveel. zijn er nog testers geweest na gistermiddag? hier is de zon nu ook ver te zoeken, jammer zeg, gisteren was het zo stralend!