NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dames, ik hoop dat jullie meer geluk hebben in sepember!

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Klinkt super, ik ben gek op watervallen:D
    Hoe was het weer?

Ja hoop ook dat ronde 2 geluk brengt... Denk dat ik ff ovu testen ga halen vandeweek, kan ik gelijk kijken of ik wel een eisprong heb.
    Gyn had tijdens echo na verwijderen spiraal, megaveel eiblaasjes gezien, maar een hele hoop leeg.

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Chantal heeft gisteravond getest als het goed is... Was een livetest maar die is niet meer teruggekomen;)

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh, dat is ook raar zeg! zal ze dan toch ongi zijn geworden? of juist een positest en van blijdschap vergeet ze ons!

5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    wij hebben gisteravond heerlijk buitengezeten, later op de avond vuurkorfje erbij! dat vind ik pas genieten.... vriendje begon gisteren uit zichzelf dat hij heel erg hoopte dat het deze ronde raak zal zijn, lief he?

6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Super lief! Mijn mannetje heeft gisteravond de hele avond met zijn ouders buiten gezeten, die waren gister uit Polen gekomen. Mijn schoonmoeder blijft nu 1 of 2 weken bij ons en mijn schoonvader is 5 minuten geleden weer terug naar Polen vertrokken.

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh dat is ook gezellig! spreken jullie dan engels?

8. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Hebben mooi weer gehad, af en toe een dagje regen, maar dat mag de pret niet drukken toch, het klaarde altijd wel weer snel op gelukkig. Heb maar 1 dag echt een lange broek aangemoeten, rest continu lekker kort dusss, mooi weer dussss.

Miss dat OVUtesten idd helpen, hoop het. Ik heb ze nog nooit gebruikt wil toch het toch eerst nog ff zo proberen, ben er zelf toch al zo veel mee bezig en heb het idee dat het gebruik van die testen het spontane er helemaal van afhaalt. Als we een jaar bezig zijn, dabn miss wel. En lege eiblaasjes is nie zo heel goed toch? Maar er hoeft er maar eentje wel goed te zijn natuurlijk.

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Happy Sunday allemaal!!
    Effe wat terug lezen...

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Cyntje: wanneer ga je wel testen??

11. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Duits/Engels/Pools:D Mijn Duits is niet meer wat het geweest is en in het Pools ken ik alleen een paar veelvoorkomende woorden. Zijn ouders daarintegen spreken geen Engels whaha dus mannetje vertaalt altijd een hoop....

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ohhh heerlijk! Als je echt iets wilt doen/zien is het toch niet lekker als het bloedheet is...

Ja ik wil er eigenlijk ook niet dat het te gericht wordt al zo snel, maar aan de andere kant knaagt het idee dat ik misschien helemaal geen eisprong heb ook wel... Ach we zien wel hoe het allemaal loopt. Ik ga waarschijnlijk in december/januari terug naar die gyn als het dan nog niet raak is...

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Kris34.... ik wilde net vragen of er toevallig een NOD politie in tha house is! Ik mag morgen pas testen, maar ik wil nu zo graag! Maar ik durf niet... heb al een keer of 4 geplast dus echt geconcentreerde urine heb ik nu niet. Ben bang voor een negatieve test.
    Miischien dat de NOD-politie me even een waarschuwing kan geven voordat ik de fout in ga

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

NOD Politie heeft weekend dienst vandaag......
    Gewoon morgenvroeg met ochtendurine testen..

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Pffff waar zijn ze als je ze nodig hebt! :(

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo.. ik lees straks alles terug hoor..
    Mijn dochter is gisteren ziek geworden, en haar temp blijft rond de 39.6 schommelen..
    tot vanavond.. enne niet teveel kletsen hoor ;)

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoe is het Cyntje?? Al de knoop doorgehakt? Blijft spannend he?

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    Cyntje, als je nu 3 uur je plasje ophoudt en niet teveel drinkt, kun je best testen hoor!

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    het is weer eens ontzettend rustig hier!
    iedereen aan de lunch?

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Pfff ik heb ff huisje schoongemaakt... Schoonouders hadden hond bij zich (is nu weer mee terug met schoonpa) dus alles zat onder het kwijl en de modder:$ Ik vind honden hele lieve beesten, maar ben altijd zo trost op mijn schone huisje dus moest GELIJK schoonmaken toen de deur achter de hond dicht ging:D

Deel Deze Pagina