NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    De eerste keer dat ik een bericht plaats en me zojuist heb aangemeld. Spannend!
    Vandaag is mijn NOD. Ik heb een hele onregelmatige menstruatie. Paar weken geleden besloten een kindje te willen. Vanaf begin aug begonnen te klussen (zoals dat zo genoemd wordt) en ik zit maar te wachten tot ik ongesteld wordt. Wie verwacht er nu bij de eerste poging meteen zwanger te zijn: ik niet iig !
    Gister toch maar testje gedaan, maar negatief. Schijnt vanaf vandaag pas te mogen testen om iets te kunnen zien, maar ik wacht denk tot morgen...

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Pina!

Spannend zeg! Jammer dat je test negatief was, inderdaad gewoon nog een keer proberen deze week als je nog niet ongesteld bent geworden. Heel veel succes in ieder geval!

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, gisteren ongesteld geworden dus ga nu naar ronde 2:D Maar bij NOD september forum is het nog heel rustig... We zien wel hoelang het allemaal duurt!

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik voel dat ik ongesteld moet worden....

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heej meiden!
    Hier een hees Heitje! *proest slik auw* (komt van het gillen in de zweef die 40 meter hoog was) en het gezellige geklets van gister op de kermis!

Wowie jullie hebben er 60 pagina's bijgekletst sinds gistermiddag!
    Heb ik nog wat gemist?

Weet iemand hoe je zelf een kruis neerzet bij FF ???

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Rapoenzel: nee toch, nu al? Kan ook innesteling zijn;)

@ Heitje: wat kan jij gillen zeg, kon het hier horen:D:p Geen nieuws hier verder, geen roze ofzo... Chantal is gisteravond om half 8 gaan douchen en testen (livetest) maar ze is nog steeds niet terug:D Wat betreft kruis FF kan ik je niet helpen, sorry!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Chelle! Je bent er weer!!
    Leuke vakantie gehad?
    Jammer van je ongi! :( Succes de volgende ronde!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha ik gilde wel richting Z-H ja! Sjollie! :)
    Hmm dat kan goed of fout nieuws betkenen dus! Of ze is van de pot gevallen door het goede nieuws...of ze heeft ff geen trek in zp doordat de test niet zei wat ze wou? Don't know!

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Kubus:
    Nee, weet zeker van niet hoor...

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hey meiden, bij jullie ook zo warm? Hier in de schaduw 30 graden.
    zit nu lekker met laptop in de tuin. Met deze warmte gaat het een tempootje langzamer en dus kan het huishouden wel effe wachten. :0

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Rapoenzel: veel te vroeg om ongi te worden! Wat voel je dan??

11. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Hoi Cyntje78

Als je wilt dat iemand jou tegen houdt zal ik je helpen.
    ++++++++++++++++++
    STOP NIET DOEN
    ++++++++++++++++++++++
    Wacht nog een paar uur met testen.

En als je toch wilt testen doe het dan via

www.thepregnancytester.com

Is gratis maar helaas is de uitslag niet betrouwbaar.
    Mocht de site zeggen dat je zwanger bent kun je ons dan vertellen wie de vader is.
    Ook andere dames die gaan testen met deze site ben benieuwd wie bij jullie de vader is.

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Heitje: FF zal zelf na een aantal dagen een kruis zetten. Nog effe afwachten dus.

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hier kunnen we ook door de hitte niet buiten zitten, tuin op het zuiden, parasol helpt niet pfff....
    Al krampen dat ik ongesteld moet worden. Zoals elke maand minimaal een week van tevoren...

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    goeiemiddag meiden...

ben ik weer na een lange nacht...
    gister om kwart over 5 de bus gepakt, en om half 6 de trein gepakt...
    we denken we hoeven maar 1 trein te nemen...
    maar nee, we moesten in Zwijndrecht uitstappen, daar de bus naar Breda pakken, vanuit Breda de trein naar eindhoven en toen waren we er eindelijk (snap ik ook wel dat de reis 2.5 uur duurt)...we waren om 10 over half 8 bij me tante, (feest begon pas 8 uur dus we waren de eerste) me tante was wel erg blij dat wij er waren...
    ik ben tussendoor met me nicht naar boven gegaan om haar nieuwe kamer te bewonderen...
    toen liet ze haar oude kamer zien, maar daar hebben ze me oom neergezet (Urn) ik vind het niet eng om naar te kijken, maar het was zo raar...de hele avond was gewoon raar zonder mijn oom..
    maar goed...eenmaal weer beneden kwamen me ouders aan...
    ik d8 ojee nu gaan we t krijgen..
    ze hadden me tante en nicht gefeliciteerd en toen kwam me moeder naar mij...ze zegt op zo'n verlegen/zachte (of hoe je het ook noemt) toon hoi en zo'n geheimzinnige glimlach erachter 3 kusjes en ze ging naar me ventje..daar zei ze heel normaal hoi tegen, gaf een hand en 3 kusjes en ging weg...toen kwam me vader naar mij...op de zelfde manier als me moeder maar dan met een boos gezicht hoi gezegd en 3 kusjes en ging naar rob...
    ik had gister avond voor de gein tegen rob gezegd, als je me vader echt boos wil hebben moet je jack (dus djeck of sjak) zeggen...hij heet jac (jak) daar kan hij echt niet tegen...
    je moet mij ook nathalie noemen en niet naatalie ofzo (zoals je t uitspreekt haha) of naatje of natje of naliey of wat dan ook...dan wordt hij echt kwaad...
    maar goed rob zei dus tegen me vader ey sjak alles goed..
    me vader keek m boos aan maar gaf m een hand zei hoi en liep weg...(ik had t niet gehoord dat hij dat zei anders had ik er wel wat van gezegd...want ik bedoelde het dus echt als geintje haha)... maar goed de rest van de avond heb ik ze niet meer gesproken..
    iets voor half 11 pakte we onze spullen gingen me tante gedag zeggen (we kregen nog 4 stukken vlees mee haha we hadden niks gegeten daar, terwijl ze een barbeqeu hadden)...en ze vond het echt leuk dat we er waren maar erg jammer dat we zo snel weg moesten...(moest vanwege sabi, niemand had tijd, erg raar maar ach)...toen moesten we de bus naar t station nemen om half 11 (me nicht bracht ons erheen omdat ik niet wist waar t was, en voor t feest had ze ons gehaald maar jha ze had gedronken dus ze kon ons niet weg brengen)... eenmaal op t station aangekomen moesten we de trein naar Breda nemen... daar de bus naar Zwijndrecht (dat was echt niet leuk, allemaal uitgaansgasten die niet stil konden zijn, alleen maar schreeuwde en weet ik veel wat, en daar zaten we 20 min tussen, leek wel een heel uur)...nou toen waren we in Zwijndrecht en moesten we de trein weer pakken...maar we moesten over stappen, heel raar maar wat moet dat moet...dus met de trein naar Rotterdam gegaan, en vanuit daar de trein gepakt naar Delft..
    toen was t nog een stukkie lopen (de heenweg gingen we met de bus naar station Delft en de terugweg stapte we uit de trein in Delftzuid) is dichterbij huis...
    dus naar huis gelopen en toen waren we precies 1 uur thuis..
    kwamen we binnen en toe ging de nachtmerrie verder...
    Sabi had een plastictas gevonden (weet niet waarvandaan want alle tasjes zijn goed opgeborgen)...en versnipperd...ook de folder was niet veilig en was confetti geworden...
    maar dat is nog niet alles...heel het huis lag vol met hoopjes en plasjes...
    dus we waren echt tot 2 uur half 3 bezig om alles op te ruimen, niet normaal...

nou zo is onze zaterdagavond en zondagnacht verlopen...

en hoe was het bij jullie??

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    The Neighbor Kid hihi

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meide
    nou werd wakker vannacht met helse pijn ja hoor ongie :(
    Dus heb niet meer gelezen of chantal posi getest heeft of niet

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal

Boss Hog is de vader haha (Duke Of Hazzards!!)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Melanina:
    zoals ik heb gelezen was ze gaan testen en is ze daarna niet terug gekomen.. Niemand weet iets...

19. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Bij mij was het Peewee Herman....slik

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ook raar :(
    ach wij hebben nog 1 ronde om te oefenen en dan krijgen we alle uitslagen van alle testen
    Maar omdat ik afgelopen maandag al me mega dip had valt ie nu wel mee en ben zo met ons kitten bezig die we krijgen dat dat ook erg goede afleiding is

Deel Deze Pagina