Hoi Kris! Lekker joh, in de tuin zitten! Hier is het behoorlijk bewolkt! Dacht dat FF na 3 dagen met een hogere temp een kruis neer zet? Komt zeker omdat ik het een week lang niet heb ingevuld dan? We wachten het geduldig af Thanks!
@ Naliey: wat een verhaal weer zeg meis! Raar dat je ouders niet even met je gepraat hebben ofzo... Je zou toch zeggen dat ze het niet leuk vinden om ruzie te hebben met hun dochter Echt fijn dat je zo'n lief mannetje hebt dat er voor je is En balen dat Sabi er zo'n zooi van heeft gemaakt, dat is ook niet leuk thuiskomen na zo'n avond! Gelukkig is alles weer opgeruimd! @ Melanina: Wat ontzettend balen van je ongi meis! Dikke knuf voor jou! Wanneer moet je nou naar de gyn of heb je nog geen afspraak? Hier is het fris in de tuin! Wel tuin op het zuiden maar hartstikke bewolkt en een windje. Ik wil juist zo graag lekker in de zon zitten omdat ik daar gisteren niet zoveel tijd voor had gehad
Goedenmiddag dames. Ik kom eventjes om de hoek kijken. Jammer dat Chantal nog geen uitslag heeft doorgegeven, zou het dan toch een negatieve test zijn geweest of ongi?? Naliey, blij dat alles toch goed is verlopen gisteren, zonder enig drama op het feestje.
Iewiee bij mij ook! Wat een engerd! Melanina: shit..balen van je ongi! Gelukkig wat afleiding met een kitten in het vooruitzicht! Wanneer gingen jullie hem ook alweer ophalen?
jha ik had echt verwacht dat ze rustig zouden praten met mij...maar toch niet...of dat ze verder zouden ruzieen...maar heb ze echt verkeerd ingeschat.. ach ik kijk wel of ze nog bellen... ik heb ze weer gezien, ze hebben geen ruzie lopen maken op t feest dus vind alles weer best..
Het is mooi weer, iedereen wil buiten zijn, ik ga ook zo weer, we willen nog een blokje om en hebben een bbq vanaf 16.00 uur. Was even nieuwsgiering hoe e.e.a. is afgelopen gisteren.
ik ben al ff buiten geweest caviaatjes een schoon hok gegeven maar als je leeg loopt is die warmte niet echt fijn we gaan dr ong 18 sept halen Bekijk bijlage 9983 zo is ze nu echt al baby af en ze is 5 weekjes we zijn vrijdag wezen kijken. mannejte moet di zijn zwemmers brengen ik 28 aug bloed prikken en dan afspraak maken voor uitslagen
Ik denk dat mijn was inmiddels al aardig droog is geworden, kan dat straks zo weer de kast in, heerlijk als het buiten in de wind heeft gewapperd
er is niemand op msn, en niemand op skype...en hier is het ook al stil... zit me gewoon te vervelen... me ventje is werken bij kennissen van ons...ga ik straks ook heen...we zijn voor t eten uitgenodigd...
Wat een schattig poesje!! Die van ons liggen nu als een dweil hier in de zon. Hond er nog bij en het circus is compleet.
Bekijk bijlage 9984 dit is dr papa hahaha en kan ook niet wachten hoor na 7 jaar gewoon weer een kat in huis heerlijk Ga veel met dr wandelen buiten haha tuigje om en lopen maar kan ze de buurt verkennen En lekker bij ons in bed