bleeeeeeeeeeh, heb niet eens echt weekend gehad... gister boodschappen, kasten in elkaar gezet, plantjes gehaald. vandaag kasten op juiste plek gezet en plantjes geplant. morgen weer werken, bleeeeeeeeeeeeeeegh.
Hier ook zo'n druk weekend met schoonouders over de vloer Nu schoonpa en hond weg zijn is het alweer een stuk rustiger Maar meid was je ineens niet lekker vanmiddag? Dikke knuf voor jou en hoop dat het een positieve uitkomst heeft! Misschien een verrassing op de echo de 19e? Of gaan ze nog geen echo maken?
Oh jee mijn man leest weer ergens wat. Vrouwen moeten af en toe bier drinken, dit schijnt de botten te versterken... ik lust dus geen bier, en als hij wat drinkt, hoeft hij niets te proberen, zo erg vind ik het stinken hihi.
Hier is het goed....zit lekker hier bij te lezen....ben beetje zenuwachtig voor morgen............. Drukke dag gehad BEG...En is toch leuk! Dingetjes doen om het gezellig te maken of functioneel verbeteren!! Werken....hmm ruilen...mag jij werkeloos thuis zitten! Ha terug Jowjow!! hey kubus, jij ook weer hier hihi. Groetjes, Miranda
eerste intake gesprek, dus weet helemaal niets! hihi maar dan zou het pas 11 dpo zijn, dus lijkt me stug dat er wat te zien valt...
wij zijn zo'n 5 maanden geleden verhuisd, en hebben eigenlijk nog geen echt luierweekend gehad, waarin we niets voor het huis deden, dus ben er wel aan toe
Ik vind bier ook niet echt lekker, alleen als het heeeeel warm is buiten en ik heeeeel erg dorst heb. Ik ben meer van de wijn... rose/wit in de zomer en rood in winter haha
ik drink helemaal niet, vind het niet lekker, dronk vroeger wel, maar dan alleen van die zoete likeurtjes enzo
Echo om te kijken of er iets groeit....hoop het wel! Anders vermoed ik nog een keer kijken ofzo op dag 18 en dan weer opnieuw beginnen met cyclus afbreken als er niets te zien is.......
hey dames!! ff rust op men werk ze zeggen wel dat een donkere leffe elke avond goed is als je zwanger bent eh BEG dus oefen maar al
Oh ja dat moet je wel even eens nemen hoor, als je er aan toe bent moet je dat echt doen. lekker eens weekendje weg gaan ergens heen....dan kan je niets doen voor huisje!! hihi..helpt altijd
Ik drink ook niet veel hoor.. als ik in het weekend 3 wijntjes drink is het veel Doordeweeks drink ik helemaal niet. Oh en nu na ei helemaal niet meer, voel me daar toch niet lekker bij.