Dames, help me eens! Morgen is mijn NOD, en had er eerst goede hoop voor, maar toen kreeg ik zaterdag ineens bruine afscheiding, en sindsdien heb ik een beetje bruin bij het afvegen, eenmaal per dag. Wie o wie spreekt mij moed in?
Hey meiden, hoe is t hier? Zijn er nog testers geweest vandaag? Wij zijn vandaag lekker in de Efteling geweest en net bij mijn vader en stiefmoeder wezen eten en direct het gelukkige nieuws verteld.
Goeieavond meiden! Haha hoefde niet veel bij te lezen met al die verveling van BEG en kubus! Ben net wakker van mn schoonheids/doezel-slaapje. Kom ik beneden, ineens een vette golf maagzuur! Dat heb ik nooit dus vind het maar raar... en als ik nies doet mn hele onderbuik pijn. Kan toch helemaal niet al zo snel dingen voelen? Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk ook helemaal niet op let, heb genoeg afleiding! Zit trouwens zooo erg in dubio of ik nou nog naar de kermis moet gaan of niet! Hellupie! wel of niet wel of niet? Als ik ga, ga ik met de auto dus geen alcohol is geen probleem. Kermis duurt ongeveer tot half 3 (of eigenlijk moet ik gewoon zeggen: de kroegen blijven open tot half 3 want de hele kermis zie ik meestal niet ) Morgen ga ik rond half 12 naar het plein hier voor het volgende feestje. Uhhh zal ik dan nog maar ff heengaan? Weet het echt niet! (tis namelijk wel 20 minuten rijden en moet nog tanken ook!)
Als het gezellig is zeg ik gaan met die banaan. Kun je morgen uitslapen en gelijk weer door naar je volgende feestje
Heej! Was het leuk? Ben je in veel attracties geweest? Kon je goed je mond houden tegen je vrienden of merkten ze meteen wat aan je? En hoe reageerden je vader en stiefmoeder???
Gewoon gaan! Bij jullie ook kermis..hihi bij ons ook! Is leuk...enkel met kleine meisje geen avonden lang kroegen meer......... Nu rond buggy tijd ahahaha...jees zo rond 7 uur kwamen we anders nooit...nu weet ik weer waarom...je ziet alleen mama's en papa's met buggy en kleintjes...
@Heitje: Hallo meis! Lastig, dat kermisdilemma. Misschien de eerste nacht de BOB zijn en de 2e nacht niet gaan omdat je 'bij moet komen'? @Mgwc: Misschien is het een teken van de naderende ongi, maar heb dit normaal nou nóóit