NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik weet niet hoe je begint...maar ik vraag altijd eerst of ik wat mag vragen over die persoon.... ja/nee

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    tot zo

nog 9sec
    nog 1 sec

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

balen meis maar miss kom je zo wel van die onzekerheid af?:(

4. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    Wat is de weet niet beweging?

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    verder gaat het hier wel goed heb nu een beetje steekjes terhoogte van mijn liezen...

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    jha idd...
    kunnen we iig weer verder...

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dat verschilt ik zal het je proberen uitleggen.

je gebruikt een pendel(druppelvormig/een ring/naald)deze hang je aan een garen of aan een kettingje
    dan vraag je terwijl je de pendel boven je hand houd(dit doe ik)
    wat is ja?
    en de pendel beweegt... het kan even duren voordat hij een enkele beweging maakt een rondje bv
    dan vraag je wat is nee?
    weer een andere beweging, let wel op dat je de hand waarin je de pendel hebt stil houdt.
    zo ga je door met de ja/nee vragen totdat je klaar bent.

ik gebruik mijn verlovings ring want die draag ik dacht en nacht, en bij zegt hij als ik vraag:
    mag ik wat vragen altijd ja

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

hoe was het bij je tante?

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    begrijp je het zo een beetje?

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dames ik ga even een blokje om met het hondje hij loopt te vragen..

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    tot zo

argh nog 19 sec
    nu nog 9
    nu nog 3

12. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    Ja dees, bedankt..

zat net al even te lezen op internet :D
    Zal eens even kijken wat ik ervoor ga gebruiken :D

13. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    Eerst maar eens even douchen :D

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wat is de beste test om te testen?voor je nod?of ja ik weet het niet,mss na men nod maar mss ook voor :x

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    jippie men 100e berichtje haha

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het beste is na je NOD te testen, en ja... dat is moeilijk volhouden.
    Maar voor je NOD gaan veel zwangerschappen mis en als je niet test heb je dit niet in de gaten, en lijkt het gewoon je ongi. Dan is de teleurstelling kleiner.

Dames, ik ga zo naar bed lekker slapen en dan straks.... straks ga ik testen!! Ik zal de uitslag uiteraard hier melden.

Liefs Cyntje78

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    om het snel te sturen heb ik het bericht van vanmiddag opgezocht hihi...

goeiemiddag meiden...

ben ik weer na een lange nacht...
    gister om kwart over 5 de bus gepakt, en om half 6 de trein gepakt...
    we denken we hoeven maar 1 trein te nemen...
    maar nee, we moesten in Zwijndrecht uitstappen, daar de bus naar Breda pakken, vanuit Breda de trein naar eindhoven en toen waren we er eindelijk (snap ik ook wel dat de reis 2.5 uur duurt)...we waren om 10 over half 8 bij me tante, (feest begon pas 8 uur dus we waren de eerste) me tante was wel erg blij dat wij er waren...
    ik ben tussendoor met me nicht naar boven gegaan om haar nieuwe kamer te bewonderen...
    toen liet ze haar oude kamer zien, maar daar hebben ze me oom neergezet (Urn) ik vind het niet eng om naar te kijken, maar het was zo raar...de hele avond was gewoon raar zonder mijn oom..
    maar goed...eenmaal weer beneden kwamen me ouders aan...
    ik d8 ojee nu gaan we t krijgen..
    ze hadden me tante en nicht gefeliciteerd en toen kwam me moeder naar mij...ze zegt op zo'n verlegen/zachte (of hoe je het ook noemt) toon hoi en zo'n geheimzinnige glimlach erachter 3 kusjes en ze ging naar me ventje..daar zei ze heel normaal hoi tegen, gaf een hand en 3 kusjes en ging weg...toen kwam me vader naar mij...op de zelfde manier als me moeder maar dan met een boos gezicht hoi gezegd en 3 kusjes en ging naar rob...
    ik had gister avond voor de gein tegen rob gezegd, als je me vader echt boos wil hebben moet je jack (dus djeck of sjak) zeggen...hij heet jac (jak) daar kan hij echt niet tegen...
    je moet mij ook nathalie noemen en niet naatalie ofzo (zoals je t uitspreekt haha) of naatje of natje of naliey of wat dan ook...dan wordt hij echt kwaad...
    maar goed rob zei dus tegen me vader ey sjak alles goed..
    me vader keek m boos aan maar gaf m een hand zei hoi en liep weg...(ik had t niet gehoord dat hij dat zei anders had ik er wel wat van gezegd...want ik bedoelde het dus echt als geintje haha)... maar goed de rest van de avond heb ik ze niet meer gesproken..
    iets voor half 11 pakte we onze spullen gingen me tante gedag zeggen (we kregen nog 4 stukken vlees mee haha we hadden niks gegeten daar, terwijl ze een barbeqeu hadden)...en ze vond het echt leuk dat we er waren maar erg jammer dat we zo snel weg moesten...(moest vanwege sabi, niemand had tijd, erg raar maar ach)...toen moesten we de bus naar t station nemen om half 11 (me nicht bracht ons erheen omdat ik niet wist waar t was, en voor t feest had ze ons gehaald maar jha ze had gedronken dus ze kon ons niet weg brengen)... eenmaal op t station aangekomen moesten we de trein naar Breda nemen... daar de bus naar Zwijndrecht (dat was echt niet leuk, allemaal uitgaansgasten die niet stil konden zijn, alleen maar schreeuwde en weet ik veel wat, en daar zaten we 20 min tussen, leek wel een heel uur)...nou toen waren we in Zwijndrecht en moesten we de trein weer pakken...maar we moesten over stappen, heel raar maar wat moet dat moet...dus met de trein naar Rotterdam gegaan, en vanuit daar de trein gepakt naar Delft..
    toen was t nog een stukkie lopen (de heenweg gingen we met de bus naar station Delft en de terugweg stapte we uit de trein in Delftzuid) is dichterbij huis...
    dus naar huis gelopen en toen waren we precies 1 uur thuis..
    kwamen we binnen en toe ging de nachtmerrie verder...
    Sabi had een plastictas gevonden (weet niet waarvandaan want alle tasjes zijn goed opgeborgen)...en versnipperd...ook de folder was niet veilig en was confetti geworden...
    maar dat is nog niet alles...heel het huis lag vol met hoopjes en plasjes...
    dus we waren echt tot 2 uur half 3 bezig om alles op te ruimen, niet normaal...

nou zo is onze zaterdagavond en zondagnacht verlopen...

het feest zelf was super leuk en gesellie...

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    weet niet wanneer ik men ei heb gehad dus weet niet of ik voor of na men nod zit...afwachten maar zeker :(

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

beste is op of na nod maar als je toch voor nod wil testen zou ik kv 2voor 5 gebruiken
    met kv bedoelen we kruidvat 2voor 5 euro:D

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ahhh zo! Tja, dan zou ik je banner aanhouden en proberen 2 dagen te wachten.

Ps; dames, ik heb mijn banner veranderd omdat deze iig met de nl tijd meeloopt hihihi!

Deel Deze Pagina