@naliey: Meis, toch aan het bloeden? Balen lieverd, maar hopelijk krijg je nu wel duidelijkheid. Ook fijn dat je ouders wat 'normaler' tegen je doen
fijn dat je ouders hun hebben kunnen inhouden zonder ruzie alleen wel schijnheilig hoe ze jullie gedag zeiden(mag ik dat zeggen?) en sabi is jullie kat/hond? hopelijk is het er nu toch wel uit(plastic en papier)! en uitgaansgasten tja ik kan daar ook niet zo goed tegen..
jha tuurlijk mag je dat zeggen... je wilt niet weten wat ik allemaal over me ouders zeg... Sabi is onze hondje.. jha het hele huis is schoon, en als t goed is heeft hij er niks van gegeten... ik ging zelf ook altijd uit, en als ik goed gezopen had (is ook maar 2x gebeurd maar goed) dan was ik ook zo (zou je niet zeggen als je mij kent) maar dan was ik gewoon vrolijk aan het doen...zingen overal om lachen en weet ik veel wat...maar ik hield wel rekening met andere...en die gasten niet..
Hmmm... Dat hoeft niet veel te zeggen, pas als het echt rood wordt. Heb je al een echo voor jezelf kunnen ritselen?
leuke naam voor een hondje! is het een pup? als ik 'dronken' was hielt ik ook altijd rekening met andere mensen hoewel het al jaren gelden is geweest.
ik doe me best...maar bij me HA heeft t geen zin...als hij iets wil (of juist niet) dan gebeurd dat ook (of juist niet)
Sabi wordt in Okt 1 jaar.. de naam Sabi is afkomstig uit Egypte (Arabisch) en dat betekend vriend... ik ben gek op Egypte dus vandaar... en nog ergens anders (ken t land niet maar had me vriend gehoord van een vrouw) betekend Sabi Slim... dus we hebben een Slimme Vriend...