hallo dames even over Q&Y ze heeft echt een zoontje die quinten heet en volgens mij ook echt haar andere zoontje halverwege de zwangerschap verloren...ze heeft alleen vorig jaar allerlei leugens verteld over een mogelijke zwangerschap en toen heeft ze een test van internet geplukt en hier geplaatst...ze zoekt wel aandacht op de een of andere manier...sneu...zal thuis wel niet genoeg aandact krijgen..
Dat verhaal weet ik ook nog wel. Ik zat toen idd ook in dat forum. Was heel triest dat ze zo op die manier moest aantonen dat ze "fake" zwanger was. Laten we het er maar op houden dat deze dame getraumatiseerd is en niet helemaal goed weet waar ze mee bezig is. Met leugens kom je niet ver en waarschijnlijk kwets ze nog veel meer dames hier op het forum, die het waarschijnlijk wel allemaal in het echt mee maken. We hebben toen besloten om het "onderwerp" te laten rusten. Let wel op, want ze komt elke keer weer terug onder een ander pseudoniem.
oh ja, trouwens de zonnige groetjes uit Thailand! Ik kan het niet laten om toch tijdens de vakantie het forum te volgen haha. Maar goed dat ik mijn laptopje heb meegenomen...... Dames, kom op! Dit wordt onze maand
Ik heb gezien dat ze een vlindersite over dat overleden jongetje hebben met foto's erbij dus het is inderdaad wel waar wat er is gebeurd... Nou ja...ik ga me er verder niet mee bezig houden... Dag: had jij dat gevoel dat je zwanger was vorige cyclus??
@Heitje: Ik ben naar de dokter enz geweest en heb me eens even helemaal na laten kijken. Nu blijk ik al een tijdje ijzer tekort te hebben en me daardoor zo verdomd moe voel. Dus nu ijzertabletten gekregen en voel me alweer stukken beter. Dus ja, we gaan er toch weer voor. Het lag echt aan mijn moeheid, dus het kan weer
ja had zeker het gevoel dat ik zwanger was maar ook omdat ik veel symptonen had tezamen met pos. testen.. alleen is het dus ergens mis gegaan... maar waar?? is de grote vraag..... ga nu naar huis! check vanaaf nog even de site denk ik !!!! kuzzz
Ohh wat goed!!! Super! Heel goed dat je naar de dokter bent geweest dan! En dat het met zoiets simpels op te lossen is is natuurlijk helemaal fijn Welkom terug dan!
Hihik bedoelde of je dat gevoel dus had toen je posi testte, maar had het beetje verkeerd omschreven. Het vruchtje was gewoon niet goed helaas...maar deze maand moet het gewoon goedkomen voor jou!
Hey NOD Augustus meiden Hebben jullie nog tips waar ik aan kan denken als je zwanger wilt worden ?? Mijn mannetje en ik hebben besloten het een maand zonder calculator te doen en dus niet uit te rekenen wanneer ik het meest vruchtbaar ben en gewoon iedere dag sex te hebben, miss dat dat werkt ... Gisteren waren we enorm melig omdat het alweer '' sex '' tijd was hahahaha ... en we beginnen nu alweer te lachen als we er aan denken dat we vanavond weer moeten ( nou ja moeten is een groot woord want we hebben er gewoon plezier in ), maar we vragen ons ook af of het eigenlijk wel goed is om echt iedere dag sex te hebben .. weet iemand dat ??? En andere tips zijn welkom ...
Volgens mij is het om de dag beter, maar dat heb ik ooit eens ergens gelezen. Als wij het doen rond de vruchtbare periode dan ga ik na afloop met de benen omhoog heb ik vorige keer ook gedaan en toen was het in 1 x raak. Je weet natuurlijk nooit of dat het ook is, maar ja waarom zou je het niet doen ? En kijk uit dat het geen moeten wordt, dan wordt het moeilijker vind ik zelf. Maar heb je het voorheen dan wel met calculator gedaan of niet ? Ik vind het wel fijn om te weten, als ik in een niet vruchtbare periode zit ga ik ook niet met m'n benen omhoog haha zo relaxed ligt dat niet als je net 'klaar' bent
Ik doe mijn benen na de daad ook even 5 minuutjes omhoog haha... En sex om de dag is idd beter dan elke dag
oke dus om de dag ... zeg ik morgen wel tegen mijn mannetje want ben vandaag wel in de mood hahahhahaha ... En dat met de benen omhoog had ik idd ook al eens gehoord .. nou ben ik niet zo lenig dus gooi ik mijn reet wel in de lucht en leun dan tegen de muur aan ofzo hahahha .. Ik deed het eerst altijd aan de hand van de calculator hier maar kreeg al van meerdere meiden te horen dat je er niet echt van uit kon gaan omdat het vaak niet echt klopt... dus deze maand maar zonder calculator.
@fl3x: dankjewel meis!!! hopelijk komt je pendel uit! @heitje: dat bal in je buik gevoel, betekende bij mij 2 x zwanger!! ik hoop ook dat het bij jou zo is! Vlademira: lekker dat ze weer een weg heeft gevonden hier toch te komen, vreselijk irritant! wat een verhalen vorig jaar! Hier: gelukkig weer een goede nacht gehad! heerlijk geslapen! jammer genoeg ben ik wel nog steeds moe, maar goed, dat komt wel goed na nog een nachtje lekker slapen... hoe is het hier verder? het wordt hier langzaamaan drukker dan in juli... daar hoefde ik bijna niets (3 blz ofzo) bij te lezen...
Hey Heitje, En hoe gaat het met het speuren in je onderbroek, nog nieuwe ontwikkelingen? Geen duivels te vinden nog? Hoop voor jou op veel rose!!!!!!!