nou he haha... wat voor hong heb jij?? ligt ook aan het ras... wij hebben een kruising tussen een cavalier king charles spaniel en een boerenfox...(moeder is erg rustig en vader ken ik alleen van foto)
Ja het was ocharm echt zielig, papa is hem dan ook maar snel gaan halen, ik kon niet want lag echt in een deuk!! Even kijken of ik nog een leuke foto heb... Vindt het altijd leuk om te showen, als t jullie verveelt roepen jullie maar
hier nog zo een en die is normaal ook niet bang maar van het weekend hoorde meneer wat en gelijk voor het raam staan
ik heb een leuke foto van me nichie met koninginnedag... zal ffies zoeken (zij is trouwens ook al bijna 5 gaat snel zeg)... zij is geboren op de dag dat me ventje en ik verkering kregen...
Deze is ook lekkerrrr...uhm leuk bedoel ik, met het politie-agentje van de stuntshow. Wou vragen of hij niet ons persoonlijke NOD-copje wou worden, maar mijn Duits is niet zo goed Bekijk bijlage 10150
de hond van de buren is ook erg... is een sgat van een beest (is een vechthond en haat reutjes, behalve Sabi)... net tijdens Sabi uitlaten begon de hond van de buren te janken, niet normaal... gewoon omdat hij bij Sabi wil zijn.. Als een andere hond op Sabi af rent neemt de hond van de buren het op voor Sabi, echt zo lief...
de hond van de buren verderop is ook een puber nu een amstaff en als ik langs loop met spikey staat hij ook tegen het hek en loop ie ook te piepen joh.. af en toe denk ik och jochie kom maar mee dan
Ik ben gewoon gek op mannen in uniform.....jummie!! Hier de middelste, was ook wel de moeite waard Bekijk bijlage 10152
ik ben weleens daar geweest maar weet niet of de show nog tzelfde is... nog steeds dat ze een dief ofzo moeten pakken en dan allemaal stuntshows doen?? en met auto's rijden, en daar ook stunts mee doen zoals op de kop gaan met de auto of dat die in brand vliegt ofzo??