morgen eerst na de HA... dan boodschappen doen.. daarna Sabi uitlaten.. en dan het huis opruimen en schoonmaken.. en daarna als me ventje thuis is naar me schoonouders om te eten.. en dan als we thuis zijn of weer op de pc of naar bed..
kan ook natuurlijk... alleen dan duurt t zo lang voor je antw geeft haha... 6 sec argh word er echt gek van hoor..
ik ga morgen uitslapen(lkkr vrij morgen) dan heel snel plassen zodat ik niet kan testen daarna ff naar de kapper dan miss toch ff snel naar de kv tussen de bedrijven door ff spikey uitlaten koken de was doen en dan greys anatomy/csi/bones kijken
lekker uitslapen dat kan ik helaas niet ik heb een eigen kapper me schoonvader hihi.. oja de was moet ik ook nog doen...
nee dat niet moet typen om de 1000 te halen dus als ik strax alleen ben.......gnagnagna dus morgen kan je 100 berichies skippen hahahahaaha
nog 2 jippie hihi... gaat echt snel... rond 12 uur ofzo moest ik er nog 60 moet je nagaan 7 sec 1 sec
haha dat moet je zelf doen... maar sylvestertje is er ook weer kun je daar gesellie mee kletsen jeej heb de 3.000 behaald hihi...