Jeeeeeeeeeeetje wat is er veel gekletst vannacht! Niet allemaal bijgelezen hoor! Ik kwam alleen ff gedag zeggen, ga nu werken. Tot vanavond!
Morning ladies. *ego-berichtje* Wat heb ik slecht geslapen vannacht zeg. Ik was om 04.15 uur al wakker en heb daarna niet meer geslapen, om 05.50 ben ik er maar uit gegaan. En ondanks dat ik nu zwanger ben blijf ik broekloeren, ik ben zo bang dat het mis gaat. Vanmorgen had ik hartstikke pijn in mijn buik, dus hup gelijk in de zenuwen, maar ik moest gewoon naar de w.c. (ik heb nogal snel last van opstandige darmen ). Pfff, zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn. *einde ego*
Goedemorgen. jullie hebben sinds gisteravond 23 uur ca 60 pagina's vol gekletst. Ik ga nu richting werk misschien tot vanavond
Goeiemorgen dames! Met trillende handen zit ik dit hier te typen.... IK BEN ZWANGER!!!!! Net een testje gedaan en ik zag iets verschijnen! Mijn mannetje zag natuurlijk weer niets, maar binnen de 5 minuten verscheen er een licht maar duidelijk streepje! Ik kan het nog niet helemaal bevatten dames! @Naliey... na de test zag ik jou pb'tje hihihihi! Je pendel is goed!! Woei!! Liefs Cyntje78
@cyntje: GEFELICITEERD, super!!! @mermaid: Jaja, na de posi test beginnen de zenuwen pas écht Nog maar 2 maanden te gaan lieverd, komt goed
Nou idd, heb echt elke keer de zenuwen als ik naar de wc moet (en dat is nogal vaak, haha). Ik ga woensdag ook nog een keer testen en dan hoop ik dat de streep lekker donker is!!
Gaat vast goed komen, heb er alle vertrouwen in! *Knuffel* @Cyntje: Zal ik je op roze zetten in de lijst?
Dank jullie wel!!! Ohh ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan! @Mermaid... ik heb nog geen foto. Vanmiddag denk ik want ik ga zo met een dinnetje naar de markt. En moet een beetje opschieten... ik krijg niets gedaan door die trillende handjes van mij Liefs Cyntje78
CYntje: HIEPERDEPIEP!!! Zie je nu wel, je hebt helemaal geen NOD politie nodig. Je bent zo zwanger als wat!!! Geniete ervan!!!
Doei dames, ik ben er weer vandoor. Maar eens wat te eten bij elkaar gaan scharrelen Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames. Is er nog nieuws, heeft Chantal nog iets laten horen? Dees dankje wel voor je pendel, hij staat er bij inmiddels. Nu gaat het spannend worden, deze week is klusweek