Bij hoeveel berichten wijzig ik van member in???? Is dat 500 want dan ga ik vandaag nog even goed mijn best doen nl
Ja zal ik zeker doen, heeft petatje zich al gemeld vanmorgen, die zou testen vanmorgen, even op de lijst gluren, ben zo terug
Goedemorgen dames! @ chantal: balen meis maar geen bloed geeft moed!!! @ ego: hier is het behoorlijk spannend... borsten doen mega zeer... echt nog nooit zo meegemaakt in mijn hele leventje hihi elke drempel doet gewoon auw :d nog even geduld met testen want heb geen zin in teleurstellingen
@Dag, nog 5 dagen!! spannend, vanaf wanneer begonnen je (.)(.) pijn te doen...? En ben je ook duizelig gewees? Ik ben vrijdagavond en zaterdag de gehele dag constant ligt duizelig geweest... echt heel vaag, verder nog niks bijzonders en doe ook echt heeeeel erg m'n best om geen kwaaltjes te zoeken deze maand (en dat gaat hartstikke goed..............whahaha)
Ik zie nog geen bericht van Petatje, maar ze was er wel vanmorgen heel erg vroeg dus misschien slaapt ze nog en gaat ze straks pas testen, wie weet weer een live test, het mag van mij hoor, het is wel zenuwslopend het wachten maar wel leuk om mee te leven.
Soms gaat het wel heel erg snel en zit je voordat je er erg in heb op 50 berichten erbij, en andere keren gaat het stukken langzamer.
Haha, duurt bij mij nog ff, hopelijk kan ik dan berichten posten over m'n pregnancy hihi, zie dat jij ook uit et hoge Noorden komt! Mooi weer hier!