Da's best zwaar volgens mij zo in het water. Ik ga morgen weer BodyJammen. Het scheelt echt dat ik met mijn vriendin samen ga, anders was ik misschien ook wel thuis gebleven.
Haha, ja wie weet. Al moet ik zeggen dat ie nooit te beroerd is om me ergens op te halen als is het midden in de nacht (dat hebben we dan wel van te voren afgesproken hè, ik denk niet dat ie er blij van wordt als ik m ervoor wakker zou bellen ).
Had geen zin om alles bij te lezen heb de lijst bekeken en de laatste 3 pag. gelezen. En mijn temp van de laatste 2 dagen even ingevuld. Hoe verrassend maar weer 36,6. Saai grafiekje word het zo hoor
Oehhh lekker! Hoop echt voor je dat er een hele goede reden is dat je niet lekker bent de afgelopen dagen... Niet zoals bij mij, anderhalve week misselijk en niet lekker in je vel en dag ongi
terwijl je het doet valt het best mee, ook omdat je in het water staat. maar daarna!!! Ik ben dus niet zo van het springen en doen op het droge hihi. Op het droge sporten, doe ik liever fitness, ga daar denk ik ook maar binnenkort weer aan beginnen.
Ik zou eingelijk ook lopen vandaag maar veelste lui na mijn eerste werkdag. Heb een super leuke groep maar wel veel kwebbel dametjes in groep 6. (Strak houden dus die groep 6)
he Mermaid hoe voel je je? Hoe was de Efteling heb je je mond kunnen houden of heb je meteen verteld dat je zwanger bent???
Hahaha BEG ik zit net te kijken naar "wie hebben gepost in dit topic" en je staat met stip op 1 met 1040 berichten... Dat is VEEL!
Je temp was wel mooi gestegen vandaag! Zie alleen niet echt een eventuele innestelingsdip... Maar jij zei gisteren dat dat ook niet hoeft toch? Hopen dat je temp mooi hoog blijft de komende dagen!