oh ja, ff vergeten, sorry. De jury is uit zijn beraad en spreekt het vonnis uit, BB10 mag als hoge uitzondering wegens verzachtende omstandigheden testen voor NOD, mits het resultaat positief van blijken Let op deze uitspraak zal en mag geen precedent scheppen voor andere dames om voor NOD te testen, zonder geldige reden.
Hey lieve zwangere meisje! Hihi kom er net vandaan! Heb steeds mn rose door de wc gespoeld hahaha zo kwam ik er mooi onderuit zonder dat iemand het doorheeft (wil niet elke maand met smoesjes komen). Heb in totaal dus denk ik 1 glaasje gedronken! Morgenavond nog 1 avondje kermis en dan zit het festijn er weer op! Rimar: waar kan je dat zien hoeveel wie plaatst in deze maand??
Haha, lekker sneaky . Maar ja, als je elke x met smoesjes aankomt is het op een gegeven moment ook niet meer geloofwaardig.
Ik ga maar eens op mijn werk aan. Denk niet dat ik dan hier weer langskom, dan ben ik teveel met mijn lijf bezig ipv met mijn werk. Zodra ik wat weet laat ik het horen, en anders tot vanavond! (jullie ochtend) Fijne avond/nacht meiden!