NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Ken dat ook ja...hihi vooral het typen zonder lamp vond ik nog wel eens lastig. verkeerde toetsen en zo hihi

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @chelle, dat is een goed voornemen in elk geval, ik deed het vorige zomer ook, met onze hond. Probeerde het altijd na het avondeten te doen, deed me deugd. Ben er jammer genoeg mee gestopt nadat ik een nare ervaring had met een bestelbusje met 2 mannen in. Ze vielen me lastig op een landweggetje, wat jennen en vragen waar ik heen ging. Was toen zo geschrokken, helemaal alleen, niemand de me zag (was ook al aan het schemeren, lichtjes), dat ik het niet meer durf. Balen eigenlijk... ben gewoon te bang nu.

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    jeetje wat vervelend zeg! kun je niet met je mannetje gaan?

4. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oe jakkes, hoop dat toch niet mee te maken. Had vanavond ook de hond van mijn ouders mee ( een tsi-su) echt een kleintje dus heb je ook niet veel aan hihi

Ik denk dat ik het in de winter ook maar op woensdagmiddag en weekend ga gooien want ben echt een knurft alleen in het donker. Durf nog nie eens op de fiets alleen door het donker heen duzzz...

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Kom toch nog even spieken, kan het niet laten... Nog geen ongi! :D

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    da ziet goed uit, nie wa!

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oh gats, da's vervelend! Stomme mannen :x

8. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik ga slapen, ben er morgenvroeg weer! truste dames en tot morgen! doei x

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Jawel! Maar het is dan ook nog niet eens 9 uur in de ochtend. Ik word wel vaker pas in de middag ongesteld :) We wachten af...

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Truste yootje :)

11. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ Yootje truste meid, slaap lekker
    @ leeuwtje, oja, das ook zo in NZL is het al weer 's morgens, De vakantie tast mijn geheugen ook aan volgens mij hihi Maar we blijven hoopvol

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Yup, hier is het al dinsdag :) Wat wel positief is: gisteravond zijn mijn mannetje en ik nog bezig geweest, en meestal als ik de dag erna dan ongi moet worden, word ik dat 's ochtends vroeg al (klussen zorgt ervoor dat het allemaal wat makkelijker loskomt, denk ik). Nu nog niks te zien :D

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he... neen, mannetje ziet dat echt niet zitten, hij loopt elke dag de hele stad door voor z'n beroep. Is meestal uitgelopen wanneer hij thuis komt. Is gewoon oerstom zo'n mannen... echt geen leuk gevoel ook. Dacht toen; nou, ik ga lekker wel nog wandelen maar met een mes op zak. hah, toen was ik nog ongeruster, want toen begon m'n fantasie te werken over hoe ik dat mes in godsnaam zou gebruiken...
    Ahja... nu gaan we wel soms samen fietsen met de hond, geniet er echt van. Die loopt netjes naast ons en kan lekker doorlopen.
    Maar is natuurlijk niet hetzelfde als elke dag, want ik deed het om m'n conditie wat hoog te houden.

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Is een cursus zelfverdediging niets voor jou? Als je weet hoe je los en weg kunt komen, scheelt dat een hoop. Of een bus pepperspray of traangas? Of zelfs gewoon een bus deo, niet fijn als je dat in je ogen krijgt.

15. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ leeuwtje, dus toch posi, we wachten wel af of niet dan....weet je al wanneer je event. wilt gaan testen?

@ the lady, nee met een mes op zak lijkt me ook geen goede optie nee. Als het zover moet komen dan loop ik wel rondjes in de achtertuin of zo hihi

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Chelle: Ik dacht eerst: donderdag, maar als ik vandaag niet ongi word zal het wel morgenochtend worden :)

17. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    das voor ons dus morgenavond, zal aan de buis gekluisterd zitten hoor.... (de laptop buis dan natuurlijk)

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Nou, da's misschien niet zo'n slecht idee! Al denk ik dat je dan nog weinig opgewassen bent tegen 2 mannen. We zijn hier in België ook gewoon erg argwanend geworden sinds Dutroux... beetje chloroform en hupsakee, busje binnen.

Maar goed, zo'n cursus zou ik wel nog zien zitten eigenlijk. Zal me er eens over informeren! Thx :)

@ chelle, LOL... rondjes lopen in de tuin... hahah... met de hond aan de leiband :D

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ leeuwtje, oeh, morgen kan je testen?! whoop!! Voel je wat?

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    HIhi Thelady, wou ik ook net aan Leeuw vragen!
    Voel je al wat Leeuw?

Deel Deze Pagina