Hey meissie, hoe gaat het met je? Al een beetje bijgetrokken? *Knuf* Even een egoïstische vraag, maar volgens mij vertelde jij eens dat je, toen je zwanger was van Thijmen, ook bloedverlies had op NOD? Heb nu weer een ieniemienie beetje bruin afgeveegd.
hee leeuw, tja het gaat wel... lig lekker in mn bedje... ja klopt, ik had bij thijmen ook op nod of een dag voor nod een beetje bruinig/roze... daarna niet meer.... dus heb zeker goede hop voor je hoor!
Ga je nog die echo laten doen? Misschien handig om zekerheid te krijgen. Het wordt bij mij ook niet meer dan een beetje bruin/roze verlies. Zolang het niet rood wordt en geen hele druppels, blijf ik positief denken!
ik denk dat ik eind deze week, of anders volgende week een echo wil laten doen om te kijken of alles schoon is... voor de zekerheid... volgend weekend gaan we nl op vakantie, en de echo wil ik graag in LA, heb daar meer vertrouwen in...
Goed. Had net een heel klein druppeltje bruin/roze in mijn maandverband, maar zo goed als niets bij het afvegen. Ik wacht af...
@Surf: Nee!!! Ik hoop dat het echt vals alarm is, en dat de klein surfdude/ dudette tijdens de echo gewoon te zien is! Dikke knuffel @Leeuw, zolang het niet echt doorzet, nix aan het handje toch? @all: schrok vanochtend even, temp oraal, had temp niet goed onder mijn tong gelegd, 36,0, dacht ff 'shit, word ongi', toen gelijk nog een keertje, maar dan op de goeie plek gelegd, was het weer 36,3. Dus hou het daar maar op. Redelijk constant hihi. Nog maar een paar uurtjes werken, dan mag ik een vragenlijstje gaan maken en al mijn gegevens verzamelen voor de afspraak morgen. Heb echt een megapuist op mijn hoofd, lijkt wel een derde oog zo groot, maar dat heb ik altijd als er iets belangrijks gaat gebeuren, heel mijn leven al gehad. Nou tot vanaaf!!!
goiemorgen dames, heb precies wat gemist hier surf alles in orde???!!! Hier temp ietsje gezakt, tot nu toe geen bruinverlies meer, maar verwacht er wel vandaag
dames ik zeg hoi en gelijk weer doei ik moet zo naar mijn werk! ik heb toch getest vanochtend en ik twijfel.... het is een predictor(dom weet het) en ik denk iets van een streepje te zien maar.... ga vandaag ff kv scoren en als ik vandaag nog niet ongi ben vanaaf nog eens testen dus tot vanavond!
Neeeeeee!!!! Lieve lieve surf wat verschrikkelijk! Weet ook even niet wat ik moet zeggen, maar denk aan je. Veel sterkte en een dikke knuf!
Ow ja, goedemorgen dames @ Dees: Hoop dat je meer duidelijkheid hebt na de kv meis! Jij moet op roze! @ Leeuw: Jij slaapt waarschijnlijk.... maar hoop dat je je goed voelt en dat je morgen een hele mooie posi test hebt! Ik ga werken, blughhhh.... Tot vanavond.... Knuffels!
@surf nee!!!, hopelijk is het niks.... @testers veel succes vandaag. @ego ik verwacht er weer niks van deze ronde, temp is wel hoog maar echt niet hoog genoeg om zwanger te kunnen zijn moet 0,5 verschilzijn met basale waarde. Dit in combinatie met de PMS. Nee het wordt denk ik iui
Goeiemorgen meiden! Is er nog wat gebeurd giseren? Zijn er nog zwangeren bijgekomen? Ik heb nu geen tijd om (meer dan 100! pagina's) terug te lezen Wij gaan straks naar de Efteling, al zal ik niet overal in mogen, maar alles voor het goed doel. Ohhh mijn moeder gisteren avond! We ging uit eten bij de wokchinees... zaten nét aan tafel zeg ik "Guido heeft iets grappigs te vertellen" Mwhaaaa.... jullie hadden haar gezicht moeten zien! De rest van de avond ging het van "mag je dit/of dat wel eten?" äls je vol zit, stoppen met eten hoor!" hihihi! Mijn vader daar integen is heel nuchter en de liefste man ter wereld.... die was er gewoon stil van! Liefs Cyntje78
@ Surf: Oh meisje wat klote!! Dikke KNUF!! @ Leeuwtje: Dus jij gaat vandaag testen!!! Ik ga voor je duimen. @ Dees: Oh, voor jou ook spannend zie ik. Ik hoop dat je ongi weg blijft vandaag. @ Cyntje: Hé wat toevallig in ben zondag naar de Efteling geweest toen wist ik ook net 1 dag dat ik zwanger was. Ik ben trouwens gewoon overal in geweest hoor, alleen niet in de Python. @ Hier: Pfff, volgens mij spelen mijn hormonen al aardig op. Ik erger me aan alles en iedereen en ik heb pukkels . Een hele grote op mijn neus .
goedemorgen geen tijd om alles terug te lezen alleen van surf ff mee gekregen ojee meis wat erg hopelijk is het niet wat je dnekt maar helaas zit ons voorgevoel er niet vaak naast :'(
@Leeuwtje ne Dees... heel veel succes dames! @Surf... he balen! KNUF! @Mermaid... Ja, inderdaad toevallig. Ik zal straks eens kijken bij welke attracties de vermelding erbij staat. Ik heb gisteren al bijna ruzie gemaakt met een schoonmaakster van de toiletten in een cafe! hihihi! @hier.... pfff al dat slijmverlies maakt me soms aan het broekloeren. Liefs Cyntje78