@Zethu: Wat er nog meer komt? Allemaal goede dingen, een nieuwe liefde, een geweldige baan... Ik beloof het je lieverd Ik ga eten, toedels!
Zethu, wanneer ga je weer naar de sportschool, misschien dat je van een workout iets opknapt en je je iets beter gaat voelen.
nog een beetje te vroeg voor kwaaltjes bij mij, dacht ik zo! en zethu wat betreft die kinderwens, die raak je niet kwijt, alleen wanneer je het zelf ook niet meer wilt. er komt een dag dat je weer een leuke vent tegenkomt, en wie weet! wanneer jij dadelijk wwer lekker in je velletje zit, gaat alles goed komen, nu eerst aan jezelf denken en werken! kom op, meid!
Wat er nog meer komt is dat je eerst zelf in rustig vaarwater gaat komen en daar ook gewoon alle tijd voor neemt om dat te bereiken. Daarna als jij goed weer in je vel komt te zitten komt vast en zeker jouw Mr. Right om de hoek kijken. De economie begint ook weer lichtelijk aan te trekken, dus in de tussenliggende periode dat jij weer steviger in je schoenen komt te staan komen er ook vanzelf weer leukere banen tevoorschijn waar er misschien wel de baan voor jou bij zit. Kop op meid, gebruik ons maar als uitlaadklep, dat lucht altijd op om erover te praten, huilen, schelden, zuchten, schreeuwen etc. etc. Het zal zijn tijd nodig hebben maar we zullen je helpen hierdoor te komen. Grouphug voor Zethu
Het is wel zo dat ik de wens weer aan de kant moet zetten. mss wil ik wel te graag? heb trouwens ff gegoogled: Vooral aanbevolen als snel effect nodig is en u wel fris en alert wil blijven. Nou, dan mag dat effect wel snel komen van mij.....
Hemeltjelief, er zijn een aantal dames die een dikke vette knuffel verdienen. Zethu, Surf & Melanina: ben helemaal stil van jullie verhalen! Hoop dat de toekomst jullie veel positiviteit zal brengen! Knuf!
Hoe meiden, goede morgen... @ zethu, ik las net wat je overkomen is.. wat een k*tboel eigenlijk. sterkte meis... *knuf* @leeuwerd, da's niet mis! Hopen op een positest! Verder... een nieuwe dag, heb nog redelijk veel werk aan m'n scriptie, moet donderdag binnen. Zal af en toe weer eens komen piepen. Heb nog steeds steekjes en krampjes op dezelfde plaats maar bekijk het al nuchterder dan gisteren. Had toen ff een zweefmoment liefs x
Goeiemorgen allemaal! Ten eerste: ik zie dat mermaid zwanger is wat fijn!! GEFELICITEERD meid, heerlijk ! @ Surf ik las je verhaal wat naar! Hoe is het nu met je? Sterkte! @ Zethu, vreselijk voor jou om daar achter te komen! Wat een rotstreek! Alsof het allemaal al niet genoeg pijn doet. Sterkte ook voor jou! @hier, heb zere boobs, ongikramp maar ook klein beetje misselijk heel soms en af en toe beetje tintel gevoel in m'n buik. Het is weer zover, zit me vast vanalles in te beelden. (of zou het stiekem dan toch heel misschien??)
ik ga even douchen en dan eens wat doen hier in huis! vriendje werkt maar een halve dag, zodat we vanmiddag op tijd kunnen vertrekken richting eerst utrecht en dan aalsmeer, heb zo'n zin vanavond!