Dit klinkt wel heel veelbelovend dit, ga je dan straks nog een keertje testen en dan live? Kunnen we allemaal met je meeleven
Dat is dan 1 geluk wat ik heb. Ik ben niet zwanger, dus zit ook niet voor de rest van mijn leven aan hem vast. Want zo'n vent heb ik in mijn leven niet nodig.
Ik heb mijn banner op 30 dagen staan maar dit wisseld nogal dus ik heb maar besloten een volledige klusweek in te lasten en begin dus ook met de ovutesten, hoop dat het lukt, ik ben meestal een kluns in dat soort testen, twijfel nog of ik een bekertje mee zal nemen of er gewoon overheen zal plassen, heb een midstream test nl.
Aire, dat klinkt heeel veelbelovend hoor! Ben benieuwd wat de nieuwe test aangeeft, vast en zeker ook zwanger, Vast (voorzichtig dan) gefeliciteerd hoor!
Spannend is dit allemaal, volgens mij heeft manlief het alweer helemaal door dat hij het bokje is deze week, hahaha
hoi, ben ik weer ff, dank je voor jullie reacties, we zullen vanavond zeker veel plezier beleven! ik ga zo maar eens de route uitprinten, omdat we eerst naar utrecht gaan, en ik wel weet hoe ik daar kom, hoef ik alleen de route van utrecht naar de studio in aalsmeer!
Voordat ik het vergeet, veel plezier vanavond bij Paul de Leeuw en Cor Bakker, we horen het morgen wel hoe het was zeker?