ik durf echt niet hopen. ik weet: geen bloed geeft moed. maar durf het echt niet hopen het komt me te bekend voor de pijn
BB10 , da's klote! jammer zeg. Maar ja over twee dagen heb je misschien wel twee streepjes. Daar gaan we voor!
altijd blijft dat moeilijk... Mijn tante heeft kindje verloren met 40 weken in de buik dood gegaan...en dood kindje gekregen dus..maar die heeft geen afscheid mogen nemen...kindje nooit gezien...was al bijna 38 jaar terug...toen ging dat veel anders...en die praat er nooit over..die vind dat zooo moeilijk..ze heeft nooit afscheid kunnen nemen... Tegenwoordig gaat dat gelukkig allemaal wel veel beter!!
Mijn schoonmoeder heeft voor mijn man aan ook een miskraam gehad, bleek in het bloed te zitten van haar, mijn schoonzus heeft hetzelfde, die heeft 2 x een kindje binnen 12 weken verloren daardoor, ze moet een speciale spuit hebben en na de bevalling moet het bloed in de navelstreng direct gecontroleerd worden. Als het dan niet goed blijkt dan moest de baby gelijk een transfusie krijgen, gelukkig is dat bij haar niet nodig geweest.
Mmm ik heb nog een heel klein beetje hoop. Dat komt omdat ik deze maand mijn ei niet gevoeld heb. Dus er is een heel klein kansje dat ik nu echt tevroeg getest heb. (ben nu wel misselijk maar dat zal wel van de spanning zijn)
Dat is balen, maar je bent wel 2 dagen eerder aan het testen dus misschien heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt. Ik weet het is mosterd na de maaltijd en dat je altijd een stille hoop hebt op. Dikke knuffel, grouphug
Ook een knuffel voor jou BB10. Ook al kan het alle kanten op nog, het blijft vervelend nega te testen