ja en kan eerlijk zeggen dat ik het mega spannend vind!8)8)8) probeer er heeeeeeeeel cool onder te blijven maar vind het erg spannend!
Wat lief allemaal, ik kan het niet laten, maar je hoeft uit solidariteit met mij niet op te houden is ook eigenlijk helemaal niet goed, ik moet nog een half uurtje knijpen, hoop dat ik het volhou en anders maar eerder, kan het ook niet helpen dan.
Ja, het wordt spannend voor sommige nu... bb10, balen zeg! ik hoop dat je te vroeg heb getest en alsnog een positieve test krijgt!
eventjes wat strijkwas weggewerkt, nog niet alles weg, maar ja! nu nog even wat hobbyen totdat vriendje thuis is!
trouwens ik ben echt erg! zit met kijn hoofd steeds bij de tweeling die minifien voor mij gependeld heeft deze maand, ben al helemaal aan het verbouwen/klussen zeg maar! echt erg....
Ik zag op de lijst dat wish to be mama dezelfde nod als ik had... Alleen ik kreeg mijn ongi al 2 dagen eerder... Valt me op dat er bijna iedere dag wel 1 of meerdere zwangeren zijn deze maand :d erg vruchtbaar! Ik hoop dat september of oktober mijn maand wordt
ja het is zeker een roze maand tot dusver! hopenlijk zet het door tot aan eind september zodat iedereen roze is!!!
tweeling lijkt me echt leuk Zit bij mijn man in de familie (nogal erg ), maar mannen geven het niet door he... Wel aan hun dochters, maar is niet bepalend voor ons nu...
Heb vanochtend iets op marktplaats gezet en nu zijn er twee mensen die tegen elkaar aan het bieden zijn. Onwijs grappig zeg!!