goedemorgen dames, @BB10 dikke knuffel @surf wat erg,kreeg er gelijk kippenvel van.Veel sterkte en een hele dikke knuffel @alle andere dames veel sterkte,proficiat enzo men ventje heeft aandacht nodig..kom sebiet wel ff kijken met live test. hier nog geen ongi xxx
Hallooo meiden! Zo, hehe, eindelijk bijgelezen! Zat ff op het puntje van mn bank bij de livetest van BB! Moést alles lezen en niet gelijk naar onder scrollen voor de uitslag! Jammer dat ie nega was meid! Hopelijk over een paar daagjes wél posi! Zethu: sjezus zeg, wat een zak die ex van jou! Laat je niet kisten hoor! Hij verdient het niet dat jij er zo verdrietig om bent! *mega-dikke knuffel* Leeuw: hoelaat is testing-time bij jou? Net als vorige maand weer 20.00 uur vanavond!!???? I'll be there! Oehhh krijg ook helemaal de -spannend-kriebels- door jullie geklessebes over kwaaltjes en babyspulletjes! Hier wordt het ook alweer spannend! Voel het bij mij al schoppen! *knikt heel hard met het hoofd*
hmmmmmm ik heb een crosstrainer te koop staan... nog maar 6 kijkers gehad... geen enkel bod nog... ik wil hem gewoon kwijt.... dat ding heeft ons bijna 300 euro gekost en ik wil hem zelfs voor 70 euro al verkopen... dus indien iemand interesse heeft.......
Dat kan soms best goed helpen, of dat een bekende je helpt met het opbieden, hihi, het is maar net waar vraag naar is
shit nu zit ik hier weer mee te lezen... nouja, 15 minuutjes mag wel voor de 2de livetest vandaag he!? Ja toch? ...
hey BB10, had jou echt een vette 2de streep gegund maar geen bloed geeft moed.. Ook ik zit nu met spanning te wachten op de 2de live-test..
even snel brood op tafel leggen voor mij en mijn dochter, dan gaat ze straks naar bed.. kan ik (eindelijk) opruimen