Ok lekker, ik neem enkel de ham ervan tussen want eet geen vleesjes Hmmz, nu heb ik echt honger gekregen! Tot later Dames liefs
Ja dat is ook wel de reden waarom ik samen wil testen. Hij leeft er zo ongeveer net zo hard naartoe naar dat testmoment, haha.
Ja joh, hij leeft hartstikke mee. Hij maakt zich nu al zorgen of het straks als ik een dikke buik heb niet gevaarlijk is om elke dag met de auto naar mijn werk te rijden. En gister ging ie uit zichzelf koken omdat ik zo ontzettend moe ben, terwijl ie normaal echt zo'n luie donder is.
Ik had het eigenlijk nooit verwacht van mezelf. toen die 5 minuten voorbij waren en ik eindelijk in de keuken op die test kon gaan loeren dacht ik echt dat ik van mijn graatje zou gaan toen ik naar de keuken toe liep, zo erg had ik de zenuwen.
he dames ben nog even wezen broekloeren maar nog steeds niks en ben ff snel naar de kv geweest stond er een collega bij de kassa dus moest even bukken maar ik heb de testen gehaald!
Wat een impact heeft het toch! Wat dacht je eigenlijk van te voren, voelde jij je al zwanger van te voren? (heb ik gemist, was een tijdje niet op zp)
Ik had wel het idee dat het raak zou kunnen zijn, omdat ik normaal gesproken altijd bruinverlies heb vanaf 5 à 7 dagen na mijn ei en dat had ik deze ronde niet. Tegelijk met het bruinverlies beginnen mijn boobs ook altijd giga pijn te doen, maar ook dat had ik niet. Ze doen nu overigens wel weer hartstikke zeer, maar dat begon pas 1 dag voor NOD.
lady, ik doe niks anders dan broekloeren ik verwacht het elk moment maar tot nu toe niks... alleen wit