Ik werk op een secretariaat en doe planning.... momenteel erg rustig omdat alles lekker op rolletjes loopt
De titel is secretatieel administratief medewerker. In de praktijk is het een volledige administratie runnen op de financiële na inclusief eerste helpdesk op het gebied van systeembeheer, dat stuur ik ook aan zowel intern als extern. Het is nu even rustig ivm net na de vakantie en de recessie, maar meestal vliegen de dagen hier zo om en is geen dag hetzelfde. De ene dag heb je heel veel te doen op het gebied van tekstverwerking voor verschillende personen/takken van het bedrijf. De andere dag ben je druk met ondersteuning voor de afd. verkoop bezig dmv veel dingen uitzoeken op het internet. Etc. etc. etc.
inderdaad! zat net jou stukkie te lezen is nu inderdaad rustig en baas is ook rest van de week afwezig dus krijg niets meer vanuit hem op mijn buro geknikkerd... ach ja de vakantie periode.....
wel 't is niet helemaal duidelijk FF twijfelt tussen 6/8 of 10/8 ei gehad. Ik denk inderdaad daar ergens tussen met waarschijnlijk 6/8 of 7/8. Met dat ik gisteren wat bruin had verwacht ik ongi donderdag...
Rimar en dag, voor jullie beide dus een afwisselende baan. en op kantoor. zou niets voor mij zijn, afwisseling wel, heb ik nu ook. maar niet de hele dag achter de pc zitten. mijn vriend zit op de financiele administratie, volgende week start hij bij het ministerie van landbouw, dan gaat hij iets met subsidieaanvragen doen. schijnt ook afwisselend te zijn.
inderdaad en ik ben gewoon om de drie dagen voorafgaand aan mijn ongi bruinverlies te hebben tenzij die etos pillen daar verandering in brengen?