Ik heb persoonlijk geen ervaring met etos pillen, het enige dat ik nu slik is foliumzuur, en zodra ik positief mag testen dan ga ik over op een vitaminecomplex met foliumzuur speciaal voor de zwangere vrouw, die heb ik al in huis aangezien ik 1 x er helemaal van overtuigd was dat het raak was en heb gelijk met de 2 testen zo'n potje erbij gekocht.
ik werk nu in een logeerhuis voor verstandelijk gehandicapten, veelal kinderen/jong volwassenen. erg leuk werk! omdat het een logeerhuis is, wisselt het nogal, welke clienten er zijn. sommige komen bijvoorbeeld alleen op woensdag andere weer alleen in het weekend of vakantie, en weer anderen alleen voor de dagopvang.
ik duim voor je dat je ze snel terug mag bovenhalen rimar! ik ga jullie even verlaten tot later met of zonder bruin-nieuws!
Dat klinkt heel zwaar, mijn neefje heeft hoogstwaarschijnlijk ook een verstandelijke beperking doordat hij op het laatst tijdens de zwangerschap te weinig zuurstof door de navelstreng heen kreeg, dit een accute keizersnede tot gevolg had en hij een hersenbloeding heeft gehad, hij heeft nu een drain, epilepsie en een grote achterstand tov leeftijdsgenootjes. We weten ook niet of hij ooit zal kunnen lopen.
ik vind het werk wat ik nu doe op het logeerhuis niet zo zwaar. de groep waar ik hiervoor gewerkt heb wel. dat waren kinderen/jongeren met een lichte verstandelijke beperking met bijkomende gedragsproblematiek. jeetje, hoe oud is jou neefje nu?
even mijn vervelende peuter weer uit bed halen.. denk dat ik haar maar even naar buiten gooi in de zandbak
Of we worden gezamelijk zwanger, vind ik ook prima, dan laat ik me graag door jou adviseren qua keuze.