Zo het wordt al drukker hier zeg. Welkom dames. Jammer dat jullie je hier hebben moeten melden, want dat houdt in dat juli (of bij sommigen zelfs juni) niets is geworden. Ik zie dat Saz mij komt vergezellen bij datumloos. Nou dames krampen zijn bij mij ook begonnen dus vanmiddag waarschijnlijk al bruinverlies. @ lijst: is wel handig ja om de lijst apart neer te zetten. Hoef je er niet zo naar te zoeken als het druk kletsen is geweest. @ rimar: op de sportschool fiets ik altijd eerst, daarna krachtrondje, vervolgens crosstrainer en loopband. En de dage dat ik niet op de sportschool ben loop ik meestal (vandaag red ik dat niet, te druk gehad vanmorgen) 1 tot 2 en soms zelfs 2,5 uur.
Hallo allemaal Ik ben zo vrij geweest om de oude lijst te kopieren en aan te passen naar een nieuw forum met alleen de lijst. Dan kunnen we deze gebruiken om lekker te kletsen. Wel zo overzichtelijk.
@ Zethy: En heeft je ongi inmiddels doorgezet? Kun je dan nu gelijk je NOD gaan bepalen of hoe gaat dat in zijn werk?
Ik mag me ook bij augustus aansluiten. Ik ben vandaag ongi geworden en mijn volgende NOD zal 6 aug. zijn.
@ rimar: tnx voor de lijst! Als ik ongi wordt kan ik nog geen NOD bepalen. Eerst moeten we weten of mijn lichaam reageert op de Clomid, En dan nog afwachten wanneer mijn ei springt, dus er gaan zowiezo flink wat dagen, zoniet weken voorbij voor ik mijn NOD weet. Maar het zal zowiezo in aug vallen. Het heeft trouwens nog niet doorgezet, maar mij maakt het op dit moment ff niet zo heel veel uit of het vandaag of morgen is. Op CD10 zal ik moeten gaan beginnen met bloed laten prikken, en dat valt zo in het weekend. Dus zal moeten vragen wanneer ik dan moet prikken. @ Timon: welkom bij augustus. En ik hoop dat je pendels uitkomen!
Wil iemand mij op de lijst plaatsen van 6 augustus. De duiveltjes zijn doorgebroken. Na 1 dag overtijd
dames, ik snap iets even niet.. Ik ben 6-7 ongi geworden, en moet het weer worden op 3-8 (zo bereken ik het al jaren en wordt ook op die dag precies ongi) hoelang is mn cyclus dan? dan is ie toch 29 dagen of heb ik dat niet goed?? liefs!
Volgens mij is dat gewoon 28 dagen van maandag naar maandag exact 4 weken = 28 dagen Wat is je vruchtbare periode Laatste menstruatie: 6 juli 2009Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 19 juli 2009Eisprong dag: 20 juli 2009Innesteldag: 25 juli 2009 Positieve bloedtest mogelijk 30 juli 2009Positieve thuistest mogelijk 3 augustus 2009 Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen Dit haal ik hier weg: http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
En je hebt hierboven ook een calculator zitten om e.e.a. te berekenen. Hoop dat je hier genoeg aan hebt.
@ bianca: welkom bij augustus. @ laraxx: van 6-7 tot 6-8 is 31 dagen, je nieuwe NOD is 3-8 dus 3 dagen minder, En dan heb je dus een cyclus van 28 dagen. @ rimar: zo, dat is pas complete uitleg voor onze Laraxx! @ hier: ja jullie zien het goed aan mijn banner. Ik hoor officieel nu hier. Zondag beginnen met de Clomid. Ben zo benieuwd! En vanmiddag dan ff naar het zkh bellen om het door te geven, vragen te stellen en een afspraak voor hsg te maken.
He meiden, succes met deze ronde, ik weet nog als de dag van gisteren dat ik in het NOD forum zat.....nu inmiddels alweer zes maanden mama.......en al stiekem een beetje aan het vooruit kijken, want ik denk dat ik ergens in de herfst ook weer mee ga dingen voor een plekje in of op een roze mobiel
@ zethu: misschien een hele rare vraag hoor, maar wat houdt die behandeling nu precies in wat je gaat doen? Ik lees vrij veel reacties dat men het over clomid enz enz heeft. En ik denk iedere keer bij mezelf van volgens mij is het een soortement van behandeling via de gynaecoloog maar zou het niet precies weten van het hoe en waarom. Zou je het eens in het kort (liefst jip en janneke taal) uit kunnen leggen?
Ja hoor dank je wel, ik hoop je eigenlijk niet in de herfstforum zo tegen te komen aangezien ik deze maand voor een vakantiebaby ga, maar we kunnen het nooit weten toch?