ricmar BB10 had een witte test AIRe had een positieve test Dees gaat hoogtwaarschijnlijk vanavond testen en Leeuwtje ook
sorry was ff afgeleid hahah ben aan het kijken nog steeds voor me telefoon en of het niet beter is van maatschappij te switchen maar weet niet of telfort wel zo goed is
Dat is persoonlijk, ik zit zelf al jaren bij telfort, op kpn netwerk, heb weinig problemen tot nu toe. Alleen op de camping in duitsland af en toe wat slechter bereik maar dat kan ook daar aan het netwerk hebben gelegen.
Joepie, zwembad is vol! Ik ga er maar eens lekker met mijn voetjes inhangen. Erin liggen kan nu niet want ik moet nog eten en om 18.00 alweer richting ziekenhuis vertrekken. Ik wens jullie smakelijk eten voor straks en ik denk dat ik niet op tijd ben voor de testers vanavond. Maar ik kom zeker vanavond nog spieken!
Veel plezier in het zwembad, in gedachten lig ik erin, hihi, ik moet hier toch wachten totdat collega uitgekletst is. En ik mag geen overuren schrijven, dus hoe moeten we dat gaan doen, eens eventjes goed over nadenken.
Ik zou eerst in kaart brengen hoeveel je belt, hoevaak je gebeld wordt en met sms-en net zo. En aan de hand daarvan kijken abo of prepaid. Mijn belpiek ligt in de vakantieperiode. Je hebt ook abonnementen waarbij je een soort van belbundel prepaid achtig iets per maand koopt en wat je niet opmaakt schuift op en is minstens een jaar geldig, en die buffert komt weer goed uit tijdens de vakantie.
Maar ik weet niet goed bij wie dat nou is/was, daar had een collega van mij het voor de vakantie nl over
Als ik nou nog even goed mijn best doe dan passeer ik voordat ik naar huis ga de 800 berichten grens en dat op 1 dag 2 x, hihi, eerder vandaag al de 700 berichten grens
BB, hebben ze in het ziekenhuis al iets gezegd over wanneer je man naar huis zo mogen of willen ze eerst de koorts weg hebben?
Ik wil eigenlijk ook naar huis, het is niet eerlijk, als ik had geweten dat het weer zo'n heel erg lange vergadering zou worden was ik met mijn eigen auto gegaan, dan was ik nu al onderweg.