Haha ik hoop dat het wat wordt inderdaad! vind het wel spannend hoor... manlief heeft de volste vertrouwen dat het zo gaat lukken deze maand!!!! hij leeft zo mee! echt een super vent heb ik
Heerlijk, het gaat jullie samen wel lukken!! Het moet trouwens wel met ons zojuist gesloten augustus-pact!
Hallo dames, sorry dat ik zo binnen kom vallen.... ik was opzoek naar wat lotgenoten. Ben sinds april echt actief aan het proberen zwanger te worden. Dat wachten tot DE dag wordt toch steeds spannender. 1ste maand denk je nog, ach in één keer raak had ik toch niet verwacht. Maar na 4 maanden wordt het toch steeds spannender (is nog maar kort weet ik, vele van jullie zijn al veel langer bezig...) Om samen met lotgenoten te wachten is toch anders dan het alleen met je partner te delen (ok en m'n zusje, lieve meid, maar die vraagt alleen steeds "is het nou al raak?"). Dus daarom sluit ik me bij jullie groepje aan. Nog klein kanttekenningetje die het nog spannender maakt op dit moment. Sinds vanochtend zeeeeer licht bloed verlies op 7DPO (normaal spot ik 12DPO tot ongesteld na 14 DPO), op 5DPO dip in temperatuur gehad. Nu maar wachten tot volgende week woensdag. OHW nu maar hopen dat ik niet gewoonweg eerder ongesteld moet worden!!!! Ik zal me wat inlezen in jullie verhalen, alle 120+ pagina's.... En veel succes met klussen en/of wachten hè dames! groetjes, Bruijntje
hoi Bruijntje! welkom! spannend hoor! nou ik hoop dat je volgende week ons kunt verblijden met goed nieuws maar tot dat moment duimen we voor je dat het raak is en je minimale bloeding met de innestelling te maken heeft!