waaah me zus gebeld(dees) ze is nog niet ongi maar ze is nog onderweg naar huis dus ze gaat straks live met me testen ik hoop het zoo voor me zus
zo buikje weer vol. (klein uurtje werd halfuurtje, eten ging snel, opruimen ook) oe Kris natuurlijk krijg jij ook een dikke knuffel... Enne Dees spannend hoor, trostemamma1 laat je het zo snel mogelijk weten aan ons? We duimen duimenduimenduimenduimen
ja dat geloof ik wel, maar hoe gaat ze live testen, belt ze je op of komt ze ook online enne hoe lang is het fietsen van het werk naar huis enzo.........spannend!!!
Hey dames! Ik zag dat ik 80 pagina's moet bijlezen sinds vanochtend, dat gaat hem dus even niet worden Ik zag dat Wannabe mama en Alre zwanger zijn gefeliciteerd! BB10 jij was gewoon te vroeg en gaat later deze week nog wel op roze! Geen bloed geeft moed *knuf!* Heb ook de hele dag aan surf lopen denken, vind het zo klote! Het leven is echt niet eerlijk op zulke momenten @ Zethu: wat een verschrikkelijke eikel zeg! Als je de ballen hebt om het buiten de deur te zoeken, heb dan ook de ballen om eerlijk te zijn! Bah wat moet jij je verraden voelen! Hele dikke knuf voor jou! Heb ik verder nog iets gemist?