gelukkig zit ik hier alleen op kantoor.... anders zullen mijn collega's wel denken ***Veiligheidsriem vastgeklikt***
Arme jij helemaal alleen op kantoor. Ik heb vakantie! ** Probeer de tas in te pakken, maar ZP houdt me bezig.**
ja de dagen duren lang hier maar gelukkig is er ZP!!!! ****doet even een vreugdedansje aangezien niemand het toch kan zien******
Hé wat een stortvloed aan berichten, was even een banner aan het maken.... Durf niet al te hard te hopen...
Vanaf 13 uur helemaal alleen tot 13 uur is mijn collega ( die errug saai is.. ) aanwezig maandag komt mijn andere collega weer terug en dan is er iig weer iemand aanwezig waarmee ik kan kletsen ( nou ja het blijft een man... dus niet echt super kletserig... ) maar goed het is ook vakanteperiode dus veel bedrijven zijn dicht
Heeft trouwens iemand ervaring met van die gevoelige testen? Ik ga dit weekend met vrienden uit eten. Meestal ben ik wel van een wijntje of 2, 3, bij het eten, bij de borrel, s'avonds, etc (lijk wel een alcoholist, maar da's niet zo hoor ) Maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel... nu opeens alleen een spaatje drinken is natuurlijk vragen om vragen.... maar als er ook maar enigzins kans is op een babietje in mijn buik wil ik het risico toch niet nemen....
Yep, morgen vertrekken naar Wenen. We gaan 6 dagen. Nu nog de koffers gepakt krijgen. Lastig met Zp aan....
@ Timon: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. @ Bruijntje: Welkom hier!! @ Heitje: Balen van je ongi moppie. Dikke KNUF!! En augustus gaat t gewoon voor ons allebei raak zijn. @ Naliey: Heb ik het nou goed gezien??? Is ze zwanger!!!! WOEHOE!!!!! @ hier: Mijn H&M bestelling is binnen gekomen en de schoenen die ik heb besteld zijn GAAAAAAAAF!
Jeetje, dat was kort voor Muurtje. Dank je, Mermaid. Dag, we zullen zeker naar het kasteel van Sissi gaan.