lang verhaal gister nog over geklaagd ze gaan donderdag middag voor een weekend weg en ik vier me dochters verjaardag zaterdag en eerst zouden ze dus niet komen maar nu weer wel maar dan alleen savonds dus ik weet niet of ze morgen voor manlief zijn verjaardag komen
Ik zal morgenvroeg ff komen spieken naar je test, ga daarna op koffie bij hoogzwangere collega en morgenmiddag en avond schoonzus en zwager op bezoek voor bbq. missmorgennacht kom ik nogweer ff spieken
Hay meissies daar is ik weer en wat lees ik LEEUWTJE GEFELICITEERD!!!!!!! Dees balen zeg. Je had dus net zo'n test als ik in mijn handen. Zullen we afspreken dat we over een paar dagen wel zo'n spetterende test met twee strepen in onze handen hebben? Wil jij trouwens ook voor mij pendelen?? BEG spannend morgen, laat je iets weten? voor de rest ben ik het een beetje kwijt sorry!
nee niet oke, wil eht gewoon weten hoor ook als het nega is. Maar daar geloven we dan gewoon niet in. Dan is het gewoo nog te vroeg
BEG succes morgen . Ik moet om 20 over 3 mooi op tijd lekker aan het eind van de dag kan ik ook nog wat doen .. Moet voor echo en heb geen douche heerlijk he whaha,, we douche nu elke dag bij me schoonouders in de haven whahahhaa moet toch wat . Morgen avond kan ik weer in me eigen hutje douchen dan is alles getegeld en gevoegt hangtde design radiotor en gewoon perfect alles klaar
hahah jewel 10 minuten rijden met de auto ze vonden het eerst belangrijker om op vakantie te gaan dan bij hun kleindochter haar 1ste verjaardag te komen terwijl ik al 2 maanden geleden heb verteld dat ik de 22 ste haar verjaardag houd samen met manlief
hihi vooruit dan maar moet ik wel dus vroeg in de woonkamer zitten aangezien ik in de slaapkamer geen internetbereik heb