HIer nog niet maar in NOD juli zijn er wat zwangeren bijgekomen vandaag! nailey, sammie geloof ik en nog eentje maar ben even de naam kwijt ( sorry!!! ) maar moet je maar even kijken daar!
HIhi ik ga juist naar augustus..kwam uit juli maar was hier al stiekem wezen kletsen... We gaan gezellie zo met vrienden de stad in even terrasje pakken en dan wat eten! Dat wordt lekker aan de rosé zitten! 8)
zo nog een half uur en dan zit de woensdag er ook weer op... wat een rust zeg op kantoor... ben misselijk en moetjes dus wil lekker naar huis
Ik heb het gezien, thanks meis! Enne, je zegt dat je jezelf op de 5e heb gezet maar je staat op de 15e? Een 1-tje vergeten te typen? Ik ga er nu vandoor! We gaan dronkuhh! (haha nee hoor dat zal wel meevallen)
Oh zei ik de 5e? Foutje, het is de 15e inderdaad. Ik heb trouwens die roze schoenen binnen die ik bij de H&M had besteld. Ze zijn echt gaaf!
@ heitje: balen zeg!! Ik duim dat augustus toch nog jouw maand wordt. @ bruintje: welkom!! Heb geen ervaring met die testen, maar denk er wel over om er 1 te gaan halen zaterdag. @ timon: fijne vakantie!!! Heb vandaag een super leuk jasje voor Demi gekocht, afgeprijsd van 60 voor 20!! Soort trenchcoat, beige met zo'n riempje supercute!! Verder niks bijzonders, beetje zeur gevoel in m'n buik.. Misschien is het wat
Hey dames wat kletsen jullie veel zeg! Krijg alweer moeite om alles bij te lezen en dan ook noh enigszins overal op te reageren Ik ga het toch proberen: @Timon: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en alvast heel veel plezier in Wenen, genier ervan! @Bruijntje: Welkom hier! Je tempdip en spotting klinkt veelbelovend. Duim voor je dat het raak is! @Heitje: Wat verschrikkelijk balen van je ongi meid, dikke knuf voor jou! Zal waarschijnlijk nog wel dingen vergeten zijn, sorry! Hier zijn we druk aan de klus voor het geval mijn cyclus deze maand toch weer 30 dagen is. Nog geen vruchtbaar slijm gespot maar een paar keer extra klussen kan nooit kwaad
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje... ben normaal 5 of 6 dagen ongi, nu maar 3 maar heel erg hevig. Heeft iemand dat ook gehad en wat zou dat kunnen betekenen? Liefs Minifien
Hoi! sorry kan je er geen antwoord op geven wat het kan zijn.... heb zelf altijd een ongi van 3 dagen en dan nog een dag bruinverlies erbij.....
Hey meiden, Hoe is het hier? Heb geen tijd om alles bij te lezen. Ga over 20 minuutjes sporten! Even eten laten zakken hihi
@ dag: Thanks, hoop dat er anderen zijn wel weten hoe dat komt. Ga nu in bad.... tot vanavond of morgen..
@BEG: Sportse! @Minifien: Ook geen idee hoe dat kan... OP zich kan iedere cyclus wel iets anders zijn.