leeuw dat kan ook je innesteling zijn ik heb toevallig vorige week gelezen dat je in week 4 nog wat roze/bruin verlies kan hebben en zelfs wat rood omdat het nu goed aan het innestelen is
Hey leeuw!!! ja positief proberen te blijven!! al lijkt dat soms onmogelijk!! we duimen met ons allen zo hard, dat die kleine beeb geen kant meer op kan! hopelijk is in de loop van de dag het bruinverlies voorbij!!!! **knuffel**
Hey kan je aan je gevoel ook eens vragen of het ooit nog goed komt hier...zou zo graag weer zwanger willen zijn maar heb een slecht gevoel over de clomid..........
He zwangere leeuw! wat leuk joh, die positest Ik snap dat je onrustig word van dat bruinverlies, maarre schijnt zo normaal te zijn, no worries hoor! Nogmaals gefeliciteerd!
ja ik voel dat het gebeurt, weet niet zeker of het deze ronde is, maar duurt niet al te lang meer, oke!
thnx meiden... ik ga weer... zo ffies naar bed en kijken of ik de hele nacht door kan slapen en snel weer opknap... mss kom ik morgen weer ffies spieken... o en met me hand gaat t weer goed... de hele dag last van gehad en rond 7 uur ofzo (toen de koorts begon) was de pijn in me hand over...heel raar...
Thx je bent een schat! Nou laat dat gevoel maar goed komen dan.....tis moeilijk om soms idd beetje positief te blijven terwijl iedereen om je heen zwanger lijkt te zijn hahaha...
Bedankt voor al het moed inspreken lieverds Ik probeer me idd niet al te druk te maken, ik barst nog van de kwaaltjes (misselijk, grotere en gevoeligere tepels, meer bultjes op tepelhof), en bij mijn MK in juni waren al mijn kwaaltjes opeens gestopt Nooit gedacht dat ik zó blij zou zijn met misselijk zijn
ja hartje zien maakt het heel echt, vooral voor mijn mannetje hihi die heeft de boel op stelten gezet daar met z'n grapjes gelukkig een leuke vk die er gewoon overheen ging, erg grappig. oh wauwie een opgeknapte heerlijke douche!! daar kun je over een paar daagjes heerlijk van genieten!!
Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Niet dat wij al zo lang bezig zijn maar toch, het blijft steeds meer kriebelen. En als ik dan op hyves kijk en oude schoolvriendinnen zie, zijn ze of al getrouwd, of gaan trouwen, zijn zwnager of hebben al een kind. overal om je heen zie je het.......moedeloos wordt je er af en toe van.
herkenbaar leeuw!! ben zo misselijk, hele dagen door..van de week zelfs in de ziektewet, maar o zo blij maar ietsje minder was ook prima geweest **lol**