Ik geef mezelf nog een kwartiertje en ga dan douchen moet nog wel wat uit mijn handen krijgen vandaag hihi
Goedemorgen allemaal, @ Lady K, jammer meis, gezellige met me mee naar September @ Leeuwtje, goed dat je ff naar de HA gaat, geeft miss toch wat meer geruststelling. En die rode veeg was gewoon een adertje hoor! @ Surf, ooooooo meis, wat goed. Tuurlijk is het nog een beetje onzeker maat toch zeker beter als wat je dacht. pfff wat een opluchting zeg. @ BEG, he jammer meis, maar je weet wat ik zei gister, Dan is het gewoon nog veel te vroeg geweest. ech waar!!!! Veel succes vanmiddag bij de Gyn. @ Cyntje 78, neeeeeeee dat mag niet!!! zo ik heb gesproken @ muurtje, morgen @ Arka, we houden moed... @ Leeuwtje, pfff wat een geruststelling. Gelukkig maar dat ze in NZL ook zo adequaat gereageren. Meteen bloedtesten en zo... @ Ego, ongi is bijna over dus dan kan het klussen weer beginnen...nieuwe ronde, nieuwe kanzen wie doet er mee! joehoe
En binnenkort ben jij daar één van! *Knuf* @Chelle: Ja, ik ben aardig gerustgesteld, gelukkig Zat de hele dag al in zo'n emotionele achtbaan... @All: Ik ga koken, tot laters! Wat denken jullie trouwens: is het in mijn geval verstandig om door te gaan met paardrijden? Ik twijfel heel erg, en ben vergeten het aan de HA te vragen. Zal het morgen wel doen als ik voor de bloedtest ga
@ Surf, yay! toch nog wel zwanger!! Ik duim ontzettend dat die bloedprop snel weggaat en oplost! @ Leeuwtje vervelend voor je, ik hoop ook dat de ha je gerust kan stellen en dat het gewoon innestelbloed is! Jij ook gewoon zwanger blijven!! *edit* lees net je verhaal, klinkt wel positief gelukkig!! joepie!! @Cyntje, oei zelfde geldt voor jou! Zwanger blijven hoor, is gewoon innestelbloed! Ik duim voor je! @ Beg, jammer van de witte test, grgrrrr, moet posi test worden! Succes by de gyn straks @ Arka, Hoop ook echt dat het innestelbruin/rood is bij jou!*DUIM* @ hier, ik moet gewoon rustig blijven, nog 5 dagen wachten... Voel nu niks raars meer. Zit gewoon in m'n hoofd. Vandaag lekker joggen en op het strand eten. Zal hoop ik mijn gedachten een beetje ervanaf houden.