Hey meis! balen zeg dat je ook door bent... nu maar hopen dat aug. een hele roze maand wordt!!! @ all : ik ga er nu echt vandoor! tot morgen
dag dag Zo hier weer rust in huis hahaha nichtje is weg maar goed nu lekker chillen en dan lekker zzzz
Whoaa!!!! Spannend... Je hoeft je ook niet zwabger te voelen om het wel te zijn...... Ik wacht rustig af op het goede rose nieuws van jou.... Liefs
hee meiden, heb nog niets bijgelezen hoor... moest in juli al flink aan de bak (ook daar niet alles bijgelezen, was een hoop gebeurd...) hoe is het hier verder?? al bijna 1 augustus, zijn er al meiden die zich niet kunnen inhouden de laatste 3 daagjes.... spannend spannend! ik ga zo even de lijst bekijken wie erop 1 aug staan... hier alles goed, ik vertelde in juli al dat ik gister bij het tandenpoetsen enorm blauwe aders over mn borsten naar het midden zag lopen, echt enorm, ik let er nooit zo op, maar ze vielen gewoon zo ontzettend op, het leek net alsof ze erop geschilderd waren zo blauw... kan toch wel wat betekenen of is dat nog te vroeg (8 dagen na ei...) ik hoop het wel! net geskyped met mn ouders en mn broertje was er ook! was erg gezellig! ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is...
Volgens mij is dat wel snel, maar kan het wel.... Zal voor je duimen dat het zo is!!!! Maar wat duurt wachten dan nog lang!!!! Liefs
ricmar! welkom terug meis! ik hoop dat het deze maand gewoon gaat lukken! is de donor nu weer helemaal beschikbaar? succes!
aaaaargh word echt gek hier! ze zijn met het alarmsysteem bezig... er was steeds vals alarm en nu zijn ze iets ermee aan het doen (op zich goed natuurlijk) maar Thijmen ligt in bed en ze zijn het steeds aan het testen, elke keer weer die herrie... Tot nu toe (al 5x testen later) slaapt ie nog .... (verbazingwekkend gewoon!!) maar ik schrik me elke keer het leplazarus... wat is het rustig!!! in juli ook al...
Yeah Ricmar in the house! Fijn dat je wachtmaand voorbij is en jullie er weer voor kunnen gaan. Ik ga super hard voor je duimen hoor. (duimen draaien alvast overuren)
Dames ik ga mijn bed opzoeken en proberen om mannetje mee naar boven te krijgen... Slaap lekker straks en tot morgen!
Iedereen ligt natuurlijk lang uit op de bank of is met leukere "klussen" bezig!!! Hier is de ongi bijna weg dus dan beginnen onze klusweken weer. Ga zometeen ff aan vriendje vragen of hij een voordeelpas heeft
net even bij geklept met vriendin, ze was door de verhuizing verstoten van telefoon, maar nu was het weer in orde en we hebben de schade even ingehaald, ach was maar een uurtje. uhm het erge is dat we maar 10 minuten van elkaar vandaan wonen
haha gezellig toch ricmar! telefoon is gewoon handig, kan je lekker op de bank hangen en toch kletsen!
ja vooral met onbeperkt bellen haha zou ik ook iren weg lullen Pff mannetje kijkt beneden film hoop niet dat hij in slaap gevallen is wan hij heeft belooft vaker te klussen haha