Noop, ik denk als hij koorts vrij is. Hij kon gisteren wel zijn knie weer buigen en dat is wel positief. Op de echo was niets raars te zien en ze hebben ook geen bioptie gedaan. Dus ik denk dat het weer wachten is op de bloeduitslagen. Die hebben ze op kweek gezet dus dat kan wel ff duren. Voor die tijd zal hij wel niet nar huis mogen
Hier ook helemaal een kattefanaat. Ik heb er 2. 1 asielkat en 1 raskat. En het zijn ook echt mijn kinders.
Surf, dit zijn betere berichten dan gisteren, ik hou je in mijn gedachten en zal voor je duimen meid. Sterkte de komende week.
Hahaha! Katten zijn ook ZO leuk! Wij zitten nu al namen te verzinnen voor de nieuwe kat. We hebben haar nog niet eens gezien en weten nog helemaal niet zeker of het doorgaat, ik hoop het wel!
goedemorgen! Paul en Cor waren in en woord: GEWELIDIG! jeetje wat kunnen die er een show van maken zeg! super gewoon. bijna 4 uur lang hebben ze gezongen, geluld, piano gespeeld, vragen vanuit hte publiek beantwoord. erg leuk opgezet dus!
@surf, heb net je nieuws gelezen! ik hoop voor je dat de bloedprop door de baarmoeder opgenomen wordt, en dat jij dan een heel mooi wondertje op de wereld mag zetten. ik duim heel hard voor je meid. ik heb geen 100 blz teruggelezen, weten jullie wat Dees en leeuwtje gisteren getest hebben?
Hee yootje, blij dat je een leuke avond gehad hebt. Hebben ze 4 uur achter elkaar aan gespeeld of zat er nog een pauze tussendoor?
ze hadden een half uur pauze tussendoor, was trouwens ook goed verzorgd! ze hadden buiten bakken staan met drinken en chips en koek!