Cyntje, je kunt hier ook gerust regelmatig om het hoekje kijken hoor, dat doe ik ook en ik zit ook al bij september, maar het is daar nogal rustig, begint nu drukker te worden. Sterkte meid en hopelijk raken we alletwee gewoon in september zwanger met eentje die blijft zitten. Dikke knuffel
Hij wil gewoon eventjes rust? Dat kan gebeuren, dat heeft iedereen toch wel eens dat je ff geen zin hebt, en dan ook nergens zin in hebt.
Ik ga vrij nemen morgen, goed hè, in overleg hier heb ik maar besloten morgen niet met die hitte te gaan werken. Strak plan als zeg ik het zelf.
het ziet ernaar uit dat het hier vandaag of morgen toch doorbreekt... boehoe!!!! en weer een cyclus van 34/35 dagen, boehoe!!! ik wil niet!
Hee Arka, heb je vaker van die lange cyclussen, ik vind je banner een beetje lastig om te lezen en er staan geen voorgaande cyclussen bij
Gelukkig pas 's avonds en dit meer om het weer te laten afkoelen zodat we onze broodnodige slaap kunnen benutten, tenminste als dat wil. Er zal ook ongetwijfeld geklust moeten worden, hihi
34/35 dagen valt op zich nog wel mee hoor Arka, valt nog onder de regelmatige cyclussen, maar ongi is zowiezo niet leuk
Je bent goed op weg naar de 1000 hahahaha Maar wanneer bij welke getallen krijg je een upgrade of promotie, weet jij dat toevallig, ben wel even benieuwd wanneer ik weer promoveer