Blij dat je positiviteit nu voorop komt te staan, we blijven hiero ook graag op de hoogte van je vooruitgang hoor, altijd leuk om zoiets van afstand mee te mogen maken (hoe jij het ervaart enzo). Heb je eigenlijk iets speciaals of anders gedaan dat je nu zwanger geraakt bent, of gewoon om de dag geklust, of ovutesten gebruikt en aan de hand daarvan....
@ leeuwtje ja.. en aan de andere kant.. Je zou vast ook door je dak gaan moest je NIKS voelen! Zeker weten... ah is gewoon normaal, beetje zorgenmaken kan wel, maar moet menselijk blijven he ! Bruin bloed... no problemo!
Hoi meid! Och wist niet dat je last hebt van bruinverlies, al lang? goed dat het minder wordt joh! komt allemaal goed!
Sinds zaterdag een héél klein beetje, een stukje heftiger vanaf NOD, maar alleen bij het afvegen en af en toe een drupje in mijn maandverband. Mijn HA maakt zich er gelukkig niet zo druk over
omdat ik dacht dat het goed was wat extra vitaminen te nemen.... en dat iedereen zij dat je cyclus er korter van wordt. ik dacht eigenlijk dat het goed was dat te doen
Wie weet dat we deze ronde ook gaan SMEPPEN net als Dag, ik hoop ook dat jij over een paar dagen een positieve test in je handen mag houden.
ik heb die etos dingen geslikt de eerste 3 rondes, toen ik niet ongesteld werd de 3e ronde heb ik ze niet meer gekocht