ja en ik kan zo heerlijk met haar kletsen over de MMM. ze heeft nu zelf kindjes via Icsi, en ze herkent veel van mijn frustraties. vandaag had ik trouwens geen frustraties over mijn ongi, was zelfs wat blij dat het er was nieuwe ronde nieuwe kansen..
ik ben er even vandoor, tot later! ja kan me voorstellen ricmar dat je blij bent met je ongie, kan je tenminste weer verder na al dat wachten! ik hoop echt dat het deze ronde raak gaat zijn bij jullie!!
Hallo moppies @heitje: Balen van je ongi meis maar augustus gaat vast helemaal goed komen! @Juli: Zowel naliey als Tante Mars zwanger! Prachtige manier om de maand af te sluiten Ze zijn allebei al zo'n tijd bezig geweest, ben zo blij voor ze! En ja, ook jaloers, maar mijn tijd komt ook wel
@heitje...balen meid wat verevelend voor je kan je nog wel meedoen in augustus of wordt het later... @ naliey voorzichtig gefeliciteerd dan... Pardon tante mars ook zwanger gefeliciteerd meid !!
Ik snap het niet meer.. Ik voel me heel erg of ik ongi moet worden. Ben zelfs aan het broekloeren maar zo voelde ik me rond de eisprong ook... Raar.. Zit me suf te denken hoe het vorige x was die dagen voor NOD. @surf: kan een goed teken zijn toch die blauwe aders, had ik ook ps: ben ook super emo, kon het zelfs niet droog houden bij een suffe komedie haha
@mirjam: Hoop dat je emo gevoelens én de rare pijntjes een goed teken zijn! *Duimerdeduim* Hopelijk een innesteling
Oh heitje wat jammer....toch ongi geworden...pffff. Had je nou wel een krabbel van me gekregen? Ik doe iets helemaal niet handig met die krabbels geloof ik.... Hoe is het met de anderen die ik nog ken hier? Elegance, Zethu, Mermaid, janis Ricmar enz.... (niet boos zijn als ik nu niet iedereen noem ik die ik ken want dat gehuegen van mij pffff
sammie88 staat op 1 aug, maar meldde ze niet vandaag in juli dat ze zwanger is?? want dan mag zij als eerste op roze in aug! dat zou leuk zijn, al roze voor de maand begonnen is, zou een mooie start zijn van een ROZE maand!
Na wat terugzoeken zie ik dat ze een licht positieve test heeft gehad, maar dat ze denkt dat het vals posi is
ooow hmm balen dan... maar ze is nog niet ongie? dan kan t nog steeds... pff heb echt ongiebuikpijn nnu
Ze zit nog 3 dagen voor NOD. Buikpijn? *Leeuwtje doet het 'buikpijn-betekent-succesvolle-innesteling' dansje!*
september 2009, een meisje... als ik in september zwanger word ( en nu dus niet ) ben ik op dezelfde dag uitgerekend als ik bij Thijmen was... 12 mei...
Hey dames, Even gesport en 'gesport' hihi En snel laatste paar blz's doorgenomen. Spannend Surf, I'll keep my fingers crossed! Jippie Ricmar, nieuwe ronde nieuwe kansen! Tante Mars en Naliey gefeliciteerd!!! Rest weet ik niet meer hihi