Weet ook niet goed hoe het met de zwangeren zit... weet enkele dat ik het elke maand heb. Begint 2 dagen na ei al... dus 14 dagen pijnlijke memmen tot ongi wat nu ietsje anders is: tepels zijn ook meteen pijn beginnen doen, dat is iets nieuws. Meestal zwakt het bij mij af op de dag voor ik ongi word. OPVLIEGER! zweet me kapot
die optimel is inderdaad lekker, ik vind framboos ook errug lekker. Ik heb vandaag volkorenbrood met rundvleessalade, was vanmorgen behoorlijk aan de late kant en heb maar snel wat in mijn tas gemieterd omdat mijn carpooltaxi al voor stond.
vang vang vang! dank je wel meis! maar had je dan constant last van je borsten of was het af en toe gewoon normaal? Tja kwaaltjes zat hier.. moe, geen trek in brood, trekkerig gevoel in de liezen zeg maar....
nee joh Rimar dat zijn de hormonen echt vervelend, ik denk dat ik maar een bikini aantrek, het is hier tropenweer!
zo, even pauze van het schrobben poe! hele badkamer schoon (nou ja, het is maar een heel kleintje...) Ik moet even verzinnen wat ik ga eten. Denk tosti kaas en een soepie, mmm heb honger!
afscheiding (schijnt) en steken aan de linker of rechterkant van...bij het loskomen, alleen heb ik nu een anderssoortig iets rechts, misschien de combi ei met volle blaas