spreek je uit ervaring? of wil je me hoop geven? gelijk hoe, jullie zijn allemaal schatten! zo naar mijn gezaag luisteren!
Ja de badkamer moest echt nodig gedaan worden en op woensdag was ik altijd het beddengoed dus dat moest sowieso. Verder was het hier zo´n bende, ik kon er gewoon niet meer tegen. Maar ik vind het nu wel weer mooi geweest .
Ventje komt zo thuis, laat hem er wel even naar kijken. Misschien ben ik zo wanhopig dat ik streepjes verbeeld hihi
Ja superlief he... was echt geweldig. Terwijl m'n moeder nog in het ziekenhuis lag hebben wij hier in de nacht dat zwembad opgezet... duurde wat langer dan verwacht, begon dan nog te stormen ook! Toen ze weer naar huis mocht was het bijna vol met water!
pompidom...moet echt weg..maar geen zin....hey stuur ff wat zin om de badkamer te poetsen hierheen!?!?!?!
@ Beg, dat klinkt veelbelovend @Arka, bruin vruchtbaar slijm klinkt apart, maar omdat het zo anders is kan het heel goed een zwangerschapskwaaltje zijn toch?!
@ BEG: ohoh, zit je jezelf lekker gek te maken? Je zit nu op 11dpo zie ik, wel vroeg om te testen. Ik ga iig voor je duimen dat ie over een paar dagen een mooie duidelijk zichtbare streep heeft.
dit bericht Arka, maar deze test is wel van vanochtend kwart over 5... KV heeft toch geen indrooglijntjes?
straks heb je meer nieuws bij de gyn hé! dat hij maar een echo neem, dan weet je het direct! och dat zou super nieuws zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!