Ja dat gevoel herken ik ook, ik ben 2 x zo overtijd geweest dat ik dacht, maar helaas een witte test gevolgd door ongi beiden binnen 24 uur.
@Lynette hihi ja die duivelse testen, daarom koop ik er nooit opvoorhand.. behalve deze ronde. Ik ga zondigen! Ga maar al gauw een afspraak maken in de biechtstoel.
Ja dat is het Birckenstock, ideaal, ik had er meerdere moeten meenemen, was nl bij een outletstore in duitsland, maar wie weet...... en raad eens : 1000 berichten
Helaas ik ken dat ook maar al te goed :x Die teleurstelling en maar blijven kijken. en dan maar hopen dat de duivels weg blijven maar helaas dienen ze dan meestal snel aan. Mijn reactie op de 2 streepjes was ja heh uuuhhhh nog een test doen. Ze waren alle 2 binnen 10 seconden al posetief (licht streepje naar paar minuten dikke streep) en dat 3 dagen voor NOD
Dat zou ik niet eens durven 3 dagen voor NOD te testen, mijn lijf heeft me ook al vaker voor de gek gehouden dus ik ben heel strikt, ik mag pas op NOD of erna testen en zeker er niet voor aan, maar ja niets veranderlijker dan een mens toch