Heb wel met de extra sensitest getest. De 2e was met de etos test en de 3e met kruitvat. Maar kijk maar uit anders krijg je de NOD politie weer achter je aan. Hihihi ik was stiekem geweest en had niks gemeld dat ik ging testen. Ik vertelde ineens: meiden ik heb getest...... en toen kwamen de vragen hihiih. Beter op je NOD dan er voor. Die teleurstellingen zijn zo K*ote.
Ik ga me eens klaar maken. me potje pies in folie verpakken voor de veloskundige. Me templijst mee en me andere papieren en dan ga ik. SPANNEND tot straks dames
Succes Lynette, wij dobberen hier nog eventjes door en lezen jou verslag wel als je terug bent. tot straks
Ja ik weet het lynette, ben ook niet testziek ofzo, heb in die 7 maanden maar 2 of 3 testen gedaan. Dat is niet veel he? Maar nu moet'k ivm met grote fuif zaterdagavond. Wil weten of ik moet opletten wat'k met m'n lijf doe. Ga bv echt niet tot de ochtend staan fuiven als ik een vermoeden heb dat ik zwanger ben.
Dan zou ik denk ik voor zo'n gevoelige gaan waarbij je 4 dagen voor je NOD al kunt testen, maar pas wel op.......dat de NOD politie je niet betrapt, succes ermee.
Gezellig nog meer hcg in het water, wie weet gaat het ons niet zwangeren wel helpen, ik kan alle hulp gebruiken voor vanavond, hihi
Hè wat jammer nou, het is zag er zo lekker uit, die eerste smaakte ook errug goed, maar je hebt vast nog wel meer voor nog meer fruitcocktails, zwemmen maakt hongerig
hihi moet ik toch ineens aan het nieuws denken van enkele maanden geleden... toen dacht een moeder toch dat haar kind van 13 zwanger was geraakt door zwemmen in het zwembad van een hotel....... als dat zou kunnen!!!!!
Ik heb haar op jou dobberbed gelegd en ploeter nu gewoon door het water, je hebt ja met fruit gemorst en dat moet er weer vanaf