NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh ja dan kan zo lekker warm zijn....pffffffff

sterkte met je ventje ! hoop dat de uitslag meevalt en hij snel mee naar huis mag!
    knuf

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach ik snap best dat opa en oma de kleinkinderen verwennen als ze eens een keertje daar logeren, dat deden mijn opa en oma vroeger ook. Ik zou daar wel mee kunnen leven. Het is natuurlijk een ander verhaal als opa en oma een vast dag in de week als oppas fungeren.

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ja anders ik wel hihi!
    hoeveel dagen zou jij dan willen gaan werken?

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ rimar, ja gaan we ook doen, weten enkel niet of ze niet stiekem toch gaan "voeren"... ;)

@ mermaid, precies, was eigenlijk heel blij dat m'n bloed zo goed was... ook al met enkele kilootjes teveel. Ah, zolang je je maar goed voelt! En ik ben trots op mezelf, want eet gezond en variëer.

Gezonde mensen zijn top! :D

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wat jammer van die koortsaanval, ga jij maar lekker even badderen, wij liggen hier in het zwembad van theLady, ook errug lekker hoor.
    Ik mag met een uur ook in een warme auto weer naar huis, pfffft

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja, dat zou dus zo zijn... doen ze met hun eerste kleinkind ook... vinden ze leuk en voor ons zou het de kosten van een opvang wat drukken.
    Weet ook wel hoe ze zijn, want zie ze bezig met hun kleinkind... chocolade voorstellen en dan zooo verwonderd zijn dat hij het niet lust. En nog eens proberen...

Uuurgghh :)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo is het!! Ik daarentegen ben behoorlijk slank, maar zou wel wat gezonder mogen eten. Ik eet weinig tot geen fruit, dus daar zou ik wel wat verandering in kunnen aanbrengen, helemaal nu ik zwanger ben.

Ja, nu ik het erover heb....ik heb nog een halve meloen, even kijken of die nog eetbaar is. Ben zo terug

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik denk 3 dagen, maar ik moet dat eerst even financieel voor mijn ogen zien en ik kan pas een proforma loonafschrift hiervoor aanvragen als het echt zover is, of ik moet even spieken in de salarissen van een ex collega die ook 3 dagen in de week werkte.
    We hebben natuurlijk onze vaste lasten nog wel die door blijven gaan. En er komen nieuwe kosten bij

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ahh jullie hebben het alleen maaar over chocola en koek en chips! *slik* Ben op de gezonde toer!
    Deel jullie mening trouwens hoor! Vroeger bij mij thuis was het op zaterdag 'chippe-dag'. Dan kregen we 1 glaasje cola en een bakje chips. Het was feest!
    Dat wil ik er met mijn toekomstige gezinnetje zeker in houden! Dan blijft het speciaal!

Meiden ik ga wat doen hier, zit al de hele dag aan de laptop vastgeroest!

*drinkt nog ff snel de fruitcocktail op, stapt uit het zwembad, haalt de waterdichte beschermhoes van de laptop, schudt haar haren droog en geeft iedereen een dikke knuffel*

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

ja dat hebben wij ook hoor! zou het liefst 2,5 dgn gaan werken of 2..maar ja moet wel haalbaar blijven :$

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Doen meid, je gaat je er beter door voelen na een tijdje!

Natuurlijk heb ik ook wel een zondige dag... zoals een frietje af en toe. Is allemaal ok zolang het met mate is he :)

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Doeg!!!!!!

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Okee heitje veel plezier met hetgeen je nog wilt gaan doen, ik ga er ook zo uit, moet nog wat afmaken en om 5 uur staat mijn collega wel voor mijn neus van ga je mee??

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga ook al bijna weer naar huis!!!!!!!!!!!! heerlijk!!!!!!!!!!

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    eerst nog evne een bezoek brengen aan apoth. maar daarna op naar huis de heerlijke warme keuken in om een maaltijd te bereiden........ geen zin in.....

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

De meloen was nog goed, dus die ben ik nu lekker aan het opeten. Mjammie, hij is erg lekker.

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Daarom, maar nu eerst het belangrijkste en dat is klussen vanavond, manlief belde net dat hij later thuis is dus dat houdt meestal in de volgende dag niet zo heel vroeg beginnen dus ................... ik hoef niet zo heel erg vroeg naar bed vanavond, hihi:D

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Kijk, een goed begin is het halve werk, wie weet ga je fruit (en groente) straks heel erg lekker vinden mede door je hormonen enzo

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik hoef alleen maar aardappels te schillen, wortels staan al klaar en de vis die erbij gaat die ga ik halen, tenminste als de visboer er staat

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het is niet eens dat ik het niet lekker vind, maar ik vind het altijd zo'n gedoe om het te snijden enzo. Ja, het is erg, maar ik ben echt liever lui dan moe....

Deel Deze Pagina