NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goed theLady, ik ga eruit, ik ben al aardig verschrompeld, tenminste mijn huid, van het water, waar is de douche, kan ik even het chloor van me afspoelen?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik slik nu trouwens ook de zwangerschapsvitaminen "Puur Mama" van VSM. Maar OMG wat zijn die pillen GROOT :$. Echt niet normaal.

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En laat theLady mij nu luie donder noemen, volgens mij past dan die titel beter bij jou. hihi

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Succes meis! go for it! :D

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat komt omdat ze daar allemaal vitamientjes en mineraaltjes en foliumzuurtjes hebben ingepropt, genoeg voor 1 dag, dus 3 maaltijden.

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor dank je wel, ik ga mijn best doen, en hij ook uiteraard.
    Eens kijken of we iets moois kunnen fabriceren samen.

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En morgen uiteraard nog een ovutest, gewoon kijken of de piek er nog is, en zo ja, dan mag meneer nog een keer, hihi

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, nou zeker weten!! Ik moet wel zeggen dat ik me tegenwoordig wel beter over mijn luiheid heen kan zetten en kan denken: als ik het nu doe ben ik ervan af, anders loop ik er maar tegen aan te hikken. Mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest als de laatste paar maanden. Wat nu wel scheelt is dat ik op woe altijd vrij ben en dan doe ik de grootste dingen zoals badkamer boenen en beddengoed wassen en verschonen enzo. Voorheen moest dat altijd op zaterdag en dan had ik echt geen zin, want dan was het tenslotte weekend en daar wilde ik van genieten en niet de hele dag alleen maar huishoudelijk geneuzel doen.

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    doorgaan met ovu testen totdat streepje weer minder is hoor en zolang en nog iets langer nu elke dag klussen :)

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wie weet heb je ook iets van hormonale nestdrang, dat je nest klaar wilt hebben enzo, schijnt ook bij zwangere vrouwen te horen

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Meiden ik ga ervandoor!
    ben morgen weer paraat!!!!!!!!
    kuzzzzzzzz

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik zal het thuis doorgeven, en uitleggen waarom, hij schrikt al van het woord innestelingsbloeding laat staan ovulatietest, waatt???

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

doei!!!!

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Doei Dag, ik zal morgen iets minder lang aanwezig zijn denk ik, fijne avond

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goed geen reactie van theLady, ik ga eventjes bij haar in huis op zoek naar de douche, ik ben er zo weer.

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dag meiden!
    rimar een fijne avond meis en fijne dag morgen!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

pfff, meiden ik ga ff op de bank liggen. Ik is moe!

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai dames,

Jeeeeeeemig wat kletsen jullie veel zeg!! Hahaha!! Kreeg onverwachts visite, maar wel hele leuke visite hoor!! Met 2 kleine kids zulke schatjes!! Had verteld dat vanmorgen me folikel er nog zat bij de echo, terwijl ze al dachten dat ie al gesprongen had moeten zijn....nu is mijn folikel denk ik wel gesprongen want mijn ovupijn is over. Moet ik voor de zekerheid nog een keer klussen vandaag?? De laatste keer was afgelopen nacht haha zo rond 00:00 uur. Zou het nog nut hebben? Helaas heeft manlief niet altijd even zin zo veel achter elkaar...ben al blij dat ik het om de dag of om de 2 dagen kan doen. pfff zal wel extra zenuwachtig zijn dit keer, vooral omdat ik volgende week zo en zo nog een echo ga krijgen of er een eventuele innesteling gaande is. Weet ik het wel extra snel deze keer. Maar ja dan nog afwachten of het innestelen goed door gaat zitten. Had het ook nog over de extra progesteron gehad, maar daar willen ze echt niet mee beginnen bij mij omdat mijn eigen progesteronwaarde heel netejs was en folikel was ook netjes 20,5mm Ze zijn er dus wel achter gekomen dat mijn folikel wat trager is met sprongen. Afgelopen maandag was ie namelijk 20 mm en me tempdaling klopt dus niet met wanneer me folikel knapt, gisteren had ik dus 36.5 en vanmorgen 36.6 en hij was nog niet geweest me eisprong, waarschijnlijk vanmiddag aangezien ik geen ovupijn meer voel. Het klopt ook wel met mijn tempstaatjes en wanneer me cyclus langer was en ik een vaag testje had.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Poehee wat is het warm in het zonnetje, zelfs in mijn zwembadje.
    Ff hier spieken en nu weer terug naar buiten!
    Tot later!

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat word gewoon je man verleiden dus, eerst een lekker hapje en als het nog zo warm is lekker met zijn tweetjes onder de douche, heerlijk hoor.

Deel Deze Pagina