mmm, ja ik dacht voor de balans, beetje gezond doen en dan weer beetje ongezond, haha. Moet wel leuk blijven natuurlijk. Had ook een muslireep op maar die schoof ik zo in m'n holle kies!
Hier dezelfde plannen alleen staat ons huis niet te koop. We willen het wel binnenkort op funda zetten. Ben benieuwd. Mijn hoop is daarna ook een huisje met een tuintje!
Nou die recessie mag idd wel eens ophouden.....ik ben trouwens mijn baan kwijt oa mede daardoor. Had ik vorige week te horen gekregen. snik snik. Nu dus druk op zoek naar iets anders maar het is zo vreselijk moeilijk....
Als je trouwens 2 dagen achter elkaar klust....dan is de shot zeg maar van de 2de keer toch met minder zwemmertjes? vandaar dat ze toch aanraden om de dag?
tja.....moet ik maar heeeeel erg me best doen om hem te verleiden vanavond......weet je als het niet gelukt is....heb ik meteen het gevoel alsof ik een kans gemist heb....
het lijkt hem ook wel heel erg leuk een kleine.....maar ik ben er veeeeeel meer mee bezig dan hem hihi.
Hello ladies, Ben ik weer, beetje dizzy. Manlief moet een afspraak maken op zwemmertjes in te leveren. Bij mij zijn 3 buisjes bloed afgenomen, vandaar de duizeligheid. Heb een inwendige echo gehad, baaarmoeder is leeg, heb wel een follikel van 11 mm. Dus ik vroeg wat dat dan betekende, het lijkt er op of ik dus nog moet ovuleren of net heb geovuleerd. Dus dat houdt in dat mijn hele tempkaartje eigenlijk niet klopt. Heb mijn tempkaartjes laten zien, gyn vond dat het leek alsof ik wel ovuleerde. Wat de vorige gyn zag, kon deze dus totaal niet vinden, er waren verder geen andere blaasjes te zien op die ene na dus. Dus op basis van echo is dan geen sprake van pcos, misschien blijkt het wel weer uit het bloedonderzoek. Afspraak gemaakt voor volgende maand om dan de resultaten te bespreken. Ben dus vooral in de war, als ik nu pas ovuleer zijn het dan allemaal ovulatieklachten wat ik voel? En dan is mijn cyclus deze ronde dus 39+10(lf vn vorige ronde), 49??? Ik weet het niet meer
jemig Beg, ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Ben benieuwd wat er dan uit gaat komen komende maand. Loopt het weer anders dan je denkt, bah! dikke knuffel voor jou **knuf**
Wat een verhaal BEG. Wat vervelend dat ze je geen pasklaar antwoord hebben kunnen geven. Mss dat het ei dat je gezien hebt wel geluk brengt? Ik ga iig voor je duimen! *knuf*
Tja, zolang ik maar de volgende keer (volgende maand) maar meer duidelijkheid heb, ben dan echt officieel een jaar bezig. Vanavond gaan we lekker uit eten, even aan niks denken. Weet iemand hoelang die plakkers er op moeten blijven van de bloedprikjes?
Lieve Dames, van 0 tot 20 mm in slechts 5 dagen tijd.. Ik heb een ei dat op knappen staat, Holladiejeeeeee wat ben ik blij Hier komt ie Bekijk bijlage 10711
Zit niks anders op . Was zo ontzetten relaxt, ze zei jullie weten wel wat je te doen staat met een dikke knip oog haha.. ...