NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat spannend! Maar jeeeeeeeeetje arme jij wat duurt dat nog lang zeg!:$:$:$ Zie je nou dat het niet uitmaakt of je op je ei wacht, je nod, je eerst echo.... WACHTEN SUCKS!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hihi ja dat had ik gezien en erop gereageerd hihi, nu al last van zwangerschapsdementie? ;) Haha nee hoor, was er geloof ik niet zo duidelijk in! Super meis! Aftellen nu zeker? Maar vooral blijven genieten!

Ricmar: ik hoop dat laatste voor je meis! Dat het gewoon lekker raak is nu! *duimduimduim*

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is het trouwens ruatig ineens :( overdag lullen jullie 70 pagina's vol als ik er niet ben en als ik er 's avonds ben zit ik in het luchtledige te lullen :D

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @heitje: probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven, kan er namelijk toch niets aan veranderen. Probeer me zoveel mogelijk vast te houden aan het idee dat ons kindje er goed zat, mooi op schema en een goed kloppend hartje had... volgende week weten we al iets meer, namelijk of het hematoom groter/kleiner wordt, dat is belangrijk... ik heb verhalen gelezen die je niet wilt lezen, bijvoorbeeld dat hematomen later in de zwangerschap kunnen leiden tot vroeggeboorte (18-22 weken zwangerschap) en dat ze dus ook voor een mk kunnen zorgen. Als volgende week blijkt dat het hematoom al kleiner wordt dan ziet het er goed uit... Het is volgens mij ook zo dat hoe verder de zwangerschap hoe kleiner het risico op een mk... dus elke dag verder is er weer eentje... pff best weer killing die onzekerheid, maar goed, tis niet anders...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ze hebben trouwens ook bloed afgenomen om te kijken of mn progesteronlevel wel ok was. hij zegt dat als ik te weinig progesteron aanmaak dat ik daarom kan blijven bloeden, dan zou ik extra meds moeten innemen om het tekort op te vangen tot de 12-14 weken als de placenta het over gaat nemen...

6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn duimen draaien voor je surf! Zou fijn zijn als je met een lekker gevoel van je vakantie kan genieten!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja duurt inderdaad nog lang. Ik kon ook de week ervoor, maar dan kon ik niet op woe en dat wilde ik graag omdat ik dan vrij ben. Ik ben bij de intake al 9 wkn + 3 dgn en met de echo 11+1.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, solly :):), heb ik ff gemist.

9. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hoi allemaal!!
    Heb even bijgelezen en nu klaar om bij te kletsen

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ben net gebeld door mvm, morgenavond om 20.00 uur komt ze langs.

11. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Weten jullie of dees vanavond opnieuw gaat testen??

12. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Misschien een hele domme vraag; maar wat is mvm:)?

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Er zijn inderdaad van die horrorverhalen, dat zul je altijd houden. En die verhalen hoor je meer dan dat ze goed gaan!
    Ik duim mega hard voor je meis! En denk ook geregeld aan je, niet dat dat wat helpt maar toch...hoop gewoon dat alles goedkomt!
    Probeer wat afleiding te vinden en optimistisch te blijven, ook al is dat vast verrekte moeilijk....*dikke knuffel*

Ik ga even languit, my back is killing me! Mooi ff tv kijken, ff kijken of ie het nog doet haha! Hebben em in de zomer zoo weinig aan!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Da's geen domme vraag hoor. mvm = moeders voor moeders, zie ook de link aan de rechterkant.

15. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ok mermaid, thanks!!
    Ga nu lekker badderen en hopen dat het snel de 23e is.... mijn NOD!

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    goeieavond meiden

wat heb ik gemist?

ego: hier geen bruin meer gespot, wel pukkels, typisch zo voor me ongi....

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik duim mijn duimen eraf surf!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oe geen bruin meer, is goed nieuws toch! spannend hoor!

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och cyntje neee! ik zag het net in de lijst!
    veel sterkte meid!!!!

BEG hoe was het bij de gyn?

Surf: ja, pff ik weet het effe niet meer. Ik hoop op niks, laat het op me afkomen tot zaterdag....

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames waar hangen jullie allemaal uit?:)

Deel Deze Pagina