He Leeuwtje zwanger zie ik, super gefeliciteerd meid Verder nog nieuws heb geen zin om van twee dagen bij te gaan lezen
goed idee Leeuw, ik ssta er klaar voor! ab geen idee of dat schadelijk is... maar zwemmers ontwikkelen zich in 3 maanden dus als het nu schade oploopt, merk je dat pas over 3 maanden en dan ben je allang zwanger!
Koorts is indd niet goed voor de zaadjes.. Waarom weet ik niet, maar hoop dat je kereltje je snel weer beter voelt .. Ik ben nog steeds hotel de botel blijf maar kijken naar me Eitje haha Kan BB10 haar pendel toch nog uit komen .. T zal me benieuwen
geen idee,weet niet goed wat ik er van moet denken,weet wel dat ik door alle verhalen te lezen op de forums me zorgen maak en allerlei scenario's in men hoofd krijg...weet dat het eerste ronde is maar toch
Tjongejonge, ik zou bij mijn zusje een filmpje gaan kijken vandaag en ze zou me bellen als ze thuis was. Nu is het al kwart over 9 en ze heeft nog steeds niet gebeld. Ik heb haar maar ff een sms gestuurd dat ik er morgen gewoon om 6 uur uit moet... Ah, ze belt net dat ze met een kwartiertje thuis is.
Kussens liggen binnen en zal ik eens wat vertellen: Ik ben nog niet ongi!!! Zelfs geen roze of bruin bij het afvegen!
Zo ben ik weer Zat met een vriend op msn kwamen we er achter dat zijn nieuwe vriendin haar zoontje vorig jaar bij mij in de groep heeft gezeten. Maar toen hadden hun nog geen relatie. Erg grappig