heb geen id hoe het inelkaar zit met tempen en eisprong, mijn temp was vanmorgen 36.58 lager als gister. Ik temp voor de lol want ben toch nooit op het zelfde tijdstip wakker. Qua gemeenschap denk ik dat morgen ook geen kwaad meer kan een ei leeft zon 12 uur in je lichaam dus morgen moet je wel echt klussen nog ... SUcces
Dat betreft als ie maar 12 uur leeft is morgenavond veels te laat dan en in de ochtend gaat het niet....
dan moet je m vanavond nog ff te pakken nemen .. Ik had ff kieken 18 julie eisprong 19 julie gemeenschap ver na de 12 uur dus en was ook zwanger, is dan wel meteen weer fout gegaan maar alles is mogelijk..
owww in dat geval op de juiste timing geklust toch?? gisteren tegen 00:00 uur geklust en vanmiddag me ei denk ik gesprongen.....
jaaa dach tik ook hahaha maar die keren dat ik een vage streep had...had ik ook nog na me tempdip geklust en was ik wel ff zwanger pffff ben er te veel ff mee bezig hahaa
maarre spannend hoor vind ik dat wanneer ze gaan kijken of er een eventuele innesteling is volgende week....en hopelijk als er dan wel een innesteling is dat het dan wel goed blijft gaan voor een keer.....heb ik ook nog een mooie dikke buik in me trouwjurk volgend jaar.
hoi dames! kan iemand me vertellen hoe het geweest is met BEG bij de gyn? Nog nieuwtjes? ego: ben gaan fietsen en dacht dat ik tegen dat ik thuis was wel ging vloeien, maar niks! heb wel een enorm opgezette buik, stilte voor de storm denk ik dus
Hey meiden! Lees dat Tante morgen moet afrijden: vroemmmmmm succes meis! You can do it! Girlpower! Yeah!